*track* fucking fresh beats (hardcore)

ChronicHangover

Nieuwkomer
Middag allen, heb me net hier aangemeld.
Ben al tijdje bezig met muziek, ooit begonnen met Fasttracker. Daarna heel kort met Fruityloops en werd toen getipt om Muzys te gaan gebruiken wat ik nu dan ook doe.

Wou graag meningen horen over het volgende nummer : "fucking Fresh Beats". Tis denk btje MoH stijl. Knalt aardig door met 190 BPM.

Tis hier te vinden: HIER en dan staat et nummer helemaal onderaan.

En als een directe link ook werkt is et via DEZE

alvast bedankt!

mzzl

welkom :koffie: Heb ook even naar je track geluisterd. Ik heb geen verstand van hardcore (weet dus ook niet hoe een goede track moet klinken), maar volgens mij is dit in zijn genre best oké! Leuke mop ook op je site. Afijn, fucking fresh fun op dit fucking fresh forum. :)

Ben geen hardcore-friek, maar aardig nummertje. Tempo zit er iig in :D

Maarre, ik mis nogal wat bas in de kick: zo'n track moet (ook) dreunen!

:erm: of zit er echt hééél diepe bas in, dat ik niet hoor via m'n speakertjes...?

Ik ben hier niet kapot van. Het is zo plat dat het bijna als ruis voorbij komt. En het melodietje vind ik te ingewikkeld.

Ik ben hier niet kapot van. Het is zo plat dat het bijna als ruis voorbij komt. En het melodietje vind ik te ingewikkeld.

Helemaal mee eens! Vooral bij hardcore is het absoluut niet zo dat als het hard is, het meteen ook goed is.
Ik vind dit niet goed, wel hard ;) .

hey

de eerste 23 seconden waren de beste... maar dan met die synth gaat het de mist in vindt ik.
er zitten nog een paar leuke geluidjes tussen maar het weet me verder niet echt te boeien, dit is 2004 é
de hardcore die ik hoor vanaf 33 seconden is uit 1994-95 beetje jammer en niet echt vernieuwend
ik veronderstel dat je toch naar de hardcore van nu luisterd? kweet niet wat je allemaal gebruikt
maar maak je kicks in buzz (met quadrafuzz, Predatohm, en andere distortions....) werk ze bij met audition ofzo