• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC1000 ruilen voor een 4 MIDI out sequencer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kevin

Tis niet te gleuven
Halleeeee ik heb dus een zo goed als nieuwe MPC1000 hier staan en wil deze misschien ruilen (met evt.bijbetaling of combi ruil van jou kant-Dit geldt uiteraard voor de ASQ-10) tegen een MPC 60 of ASQ-10 of iets in die trant (jaja ikkuh met mijn hersenspinsels) het gaat me nog niet zozeer om de sampler maar om de sequenser met de 4 MIDI out....(als je een MPC60 moet de sampler wel werken uiteraard)

De MPC1000 is in goede staat en werkt naar behoren dit verwacht ik uiteraard ook van het apparaat wat je aanbied.

:mega:

Bestaat er überhaupt zoiets vraag ik me net af wat net zo hands on werkt als een Akai en dan 4 Midi out :confused:
(de MPC60 en andere aanverwanten daar buiten gelaten)

Oh ja ennu BUMP 8o)

ASQ10

ASQ10

Ik heb een ASQ 10 die ik wel wil verkopen.. zie ook mijn verkoop thread hierover. 300 Euro is de vraagprijs.

ff gedacht en de MPC1000 is vanaf NU te koop !
Mag ook een koop/ruil combi worden ik wil dus een ASQ-10 en als ruil er evt. bij een GOEDE sampler met synthmogelijkheden (hoeft niet de nieuwste te zijn maar mag wel :D ) of wat anders interessants
Mag natuurlijk ook in Euro's.

De MPC1000 is in zeer goede staat en heeft 16 MB een geheugenkaartje van 256 MB en de standaard kaart van 32 MB
Vraagprijs 700 €

Bump !!! En een Zoom RFX-1000 Effectenprocessor voor 70 € !

Mensen,mensen zit nog steeds te dubben dus bij een goed bod of goede ruil zal ik wel overstag gaan.....

MPC1000 zo goed als nieuw met extra 256 MB geheugenkaartje...

Klabaaammmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!

En hij staat weer ff bovenaan.................;)

Kom op mensen bied eens wat te ruil aan (met of geen bijbetaling is afhankelijk van wat je aanbied uiteraard)

En hier mag een slotje op heb de MPC1000 1 op 1 kunnen ruilen tegen een MPC 60 Mk1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back