Wat 'vocodus' nu weer heeft ..

demian

Ojee

Attachments

• jupiter.jpg
    jupiter.jpg
    79,2 KB · Bekeken: 110
Ja ik heb hem wel eens zien staan, staat al sinds half juni te koop.
Op zich een leuk projectje, wat is de straatwaarde van een jupiter 6 tegenwoordig?
Als alleen de knoppen missen en bijna alle potmeters goed zijn dan valt het misschien nog wel mee qua renovatiekosten.

-C-

Christus.. Toch verbazingwekkend hoe krom sommige mensen kunnen schrijven..

Jeuz! (registered trademark by 6trak) lijkt wel of alle knoppies pleite zijn!

R

daar geeft toch geen hond 750 meer voor? zoalstie het omschrijft verwacht je gewoon dat er technisch ook het 1 en ander mis is... in andere advertenties was z'n engels toch lang zo krom niet? vaag hoor....

Origineel geplaatst door C738
Als alleen de knoppen missen en bijna alle potmeters goed zijn dan valt het misschien nog wel mee qua renovatiekosten.
-C-

voor 900 koop je een goede.

overigens heb ik ook eens een tr808 met midi gekocht. sequencer werkte niet meer, maar dat was allemaal te herstellen. ik heb nog specifiek gevraagd of dat eenvoudig te doen was, door de bedrading terug te voeren of zo, en ja hoor, dat was geen probleem. toen ik 'm kreeg bleek dat er achter de din sync schakelaar en aansluiting een flink gat gaapte. er ontbraken nogal wat onderdelen. nee maar, geen probleem, de kerel waar hij hem van had, had dat nog liggen, die kon het zo herstellen. moest ik die maar mailen. en ja hoor, die wilde dat wel. moest ik de 808 opsturen en zo'n 150 tot 200 betalen ongeveer. dat ding was trouwens ook nog aardig geroest en zo. ik zou er niet aan beginnen.

Die 750 is idd vééls te veel, zou er hooguit nog 400 voor geven als ie van binnen nogkompleet ende werkend is.

Een uitdaging kan zijn om de zut in een andere behuizing te bouwen en er een Europa chip in te drukken. Je kan dan nl alle parameters met midi aansturen. Maar da's voor de echte Rob en Nico's onder ons.

jupiter 6

jupiter 6

hey i think i will do the reperation on my own and want to sell than in good shape and to leo i offered you send the machine and i will give you the money back !!! that the sequencer was not working i told you because the 808 was midified . the story is now over 3 or 4 years ago but i think it will never stop for you

stefan

Ah it was you? Leo never mentioned here that is you.

Re: jupiter 6

Re: jupiter 6

Origineel geplaatst door vocodus
hey i think i will do the reperation on my own and want to sell than in good shape and to leo i offered you send the machine and i will give you the money back !!! that the sequencer was not working i told you because the 808 was midified . the story is now over 3 or 4 years ago but i think it will never stop for you

stefan

You don't have to defend yourself, Leo didn't mention you in his story about the tr808, so there was nothing to be upset about i think, but i can imagine your feeling about this.

I also did not start this thread to make you the black sheep of this forum, i just thought your advertisment was a bit funny so i posted it.

Sorry if that make you feel bad.

-edit-

SJEUZ! type ik zo langzaam?

Origineel geplaatst door The Q
Ah it was you? Leo never mentioned here that is you.

Quite a coincidence. ;)

maar goed, ik heb eens een prophecy en een A-station geruild voor een nord modular met vocodus en niets te klagen verder. Ik heb een jaar plezier ervan gehad voor ik de upgrade naar de G2 engine heb gedaan.
Lekkere thee trouwens ;).

Zorg dat je het apparaat kan zien en testen, je bent er zelf bij als je iets koopt. Dat is ook een van de redenen dat ik liever 300 km of meer rijd om iets te kopen dan dat ik het laat opsturen.

-C-

afgelopen zomer stond er op ebay.de een JP6 uit Oostenrijk,
met een klein optisch mankement aan de onder/voorzijde
Verder in prima staat; verkoper met goede FB

Die is voor 600 E dus niet weggegaan :confused:

Groet
Joost

kocht ook al 2 keer iets van vocodus (stefan). toffe kerel. een keer ben ik heb ik iets van hem gekocht bij hem thuis in antwerpen, nadien is ie verhuist naar berljin geloof ik, en stuurde die het op...

Back