Chapman Stick Spelers?????

Origineel geplaatst door Carnivore

Die 2 zijn toch wel z'n beetje de NLse Stick pioniers denk ik,
Lijkt mij stug, dan zijn ze wel op erg vroege leeftijd begonnen met de stick te spelen.[ jonger dan 10]
ron baggerman en ik zijn wel een heel stuk ouder [maar jong van geest]
En we spelen al sinds eind jaren 70 /begin jaren 80 stick.

Overigens,net wat van hun kunsten op de stick beluisterd op hun site,en ik moet zeggen ,ze kunnen er wel wat van ;)

hallo allen,

ik ben eigenlijk heel erg benieuwd of er hier voor de rest nog Chapman Stick spelers onder de leden bevinden.
ik ben sinds enkele maanden in het bezit van een stick en ben al flink aan 't oefenen,

aangezien het niet een van de makkelijkste instrumenten is zou het lekker te zijn ideeen te kunnen wisselen, beetje spelen of alleen maar wat lullen over apperatuur / mogelijkheden,

voor ieder die geen flauw idee heeft waar ik het over heb,
kijk ff op;

www.stick.com
www.stickist.com

daar staat genoeg info,

dit is echt een te onbekend instrument, de mogelijkheden zijn eindeloos, check echt eens out!!

ciao,
Jelle

ik heb een bass chapman stick (2 x 5 bass strings), die gebruik ik dus als een soort basgitaar. weer eens wat anders. lastig oefenen op de bank of de stoel! groetjes Freeway!

Check de site en CD's van Rob van der Loo en Barend Tromp :halleluja

Die 2 zijn toch wel z'n beetje de NLse Stick pioniers denk ik, overigens voor de mensen omgeving Venlo, Rob geeft ook lessen.

Peter van Straaten van de rockgroep Vitesse was er ook snel bij. Dat was mijn eerste kennismaking met de Chapman stick. Ik vond het geweldig zoals Peter dat instrument beroerde en mij ontroerde.
Mag wat mij betreft gewoon met een beetje fantasie in het rijtje synths. In ieder geval zeer vernieuwend en dat nog steeds.
-

Back