[Eindhoven] wo 2004-09-29 - Begijntje.

ik ben er wellicht ook

maar pin me er niet op vast! :engel:

moet woensdag toch in tilburg zijn en de trein terug komt toch langs eindhoven....moet dan alleen paar uurtjes overbruggen....sjoppen en macdonaldsen?

zou graag mee gaan , echter verwacht rond die datum een zoon of dochter!:kimono:

Origineel geplaatst door sunny pedaal
zou graag mee gaan , echter verwacht rond die datum een zoon of dochter!:kimono:

meenemen !
met sommige dingen kun je niet vroeg genoeg beginnen :biertje:

kom, kom, eerst de borst, dan pas de knopjes:)

sorry ben even geheel mezelf, dan wel niet geheel duidelijk ben ik bang, pollens, bedoel natuurlijk synthesizerknopjes, je weet toch wel van die dingen waar je aan draait als je een ander geluidje wilt, phoe,moet nog even mezelf in de hand houden, sorry voor enig misgedacht door mij veroorzaakt!
hou jullie wel op de hoogte, groet ,sunny

Hey sunny alvast gefeliciteerd met je zoon of dochter! heb je wel ruimte voor een kinderkamer tussen al die synths van je?

-C-

jawel hoor, het werd toch eens tijd om die moog-modular de deur uit te doen.

Wat is de overeenkomst tussen een baby en een modular?

Uit beide komen zeer zeker geen preset geluiden! :D

Origineel geplaatst door deep base mine
Dat is niet onderscheidend genoeg. ;)
Ik heb een Elektron SIDstation t-shirt aan... Als die nog een beetje past.. :)

Aha, zo'n SID station kan ik wel herkennen. En anders zoek ik naar iemand met een te klein T-shirt.

Heb voorafgaand aan de synthforumborrel nog een andere borrel, dus het kan zijn dat ik niet geheel mezelf ben als ik binnenkom. Daar kunnen jullie me dan weer aan herkennen. ?

ik ben, naast m'n zeeer erotisch uiterlijk, te herkennen aan een bosje stro op m'n rug en een enorme dorst. :biertje:

drommels drommels en nog eens dommelsch....

word het een keertje drukjes in het begijn... ben ik er gdv niet bij! =(
waarom is het leven zo ontzettend hard....

zijn altijd dezelfde die moeten werken!

maarre veul plezier en de volgende meeting ben ik er weer bij!

wie komen er smiddags al (al dan niet gekoppeld aan een bezoekje i4-muziek en eetgelegenheid) ?

ik ben er in ieder geval smiddags al wel zoals het er nu uitziet.:peukie:

Origineel geplaatst door t-con

zorreg, dat je er wèèègblijft, bij de.................., bij de .............

:duivels:

bij de 4e hoegaarden zal ik aan je denken t-con

Back