Origineel geplaatst door gemmetje
ik ben, naast m'n zeeer erotisch uiterlijk, te herkennen aan een bosje stro op m'n rug en een enorme dorst.![]()
Heb jij een matje???
-C-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door gemmetje
ik ben, naast m'n zeeer erotisch uiterlijk, te herkennen aan een bosje stro op m'n rug en een enorme dorst.![]()

Als mensen willen blijven slapen, dat kan ook! Laat het me maar weten, ik heb een grote woonkamer waar wel wat matrassen kun liggen, maar donderdagmorgen moeten jullie er weer uit!Origineel geplaatst door deep base mine
Wil je bij hem blijven slapen?![]()

Damn! Waarom Gem wel en ikke niet!Origineel geplaatst door t-con
![]()
ghehehehe.... thnx gem drinkt er veur mijn ok maar een een stuk of...... nou ja todat je niet meer ken!
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ola!
Gemmetje heeft wat kabeltjes en ik heb bier.. Die gaan we ruilen!
Woensdagavond 2004-09-29 zal het om 20:00 uur plaats vinden in het Begijntje in Eindhoven.
Ik nodig iedereen uit die zin heeft om deze happening te mogen bijwonen.
Na de overdracht zal er nog ruimte zijn om op een informele manier vragen te stellen aangaande synthesisers, kabels, modulairs en andere aanverwante zaken! Of te wel.....
Ouwehoeren over synths!Weer een reden om slap te ouwehoeren zonder irritante moderators die steeds ingrijpen!
Wie heeft er zin, dorst naar bier of kennis, of te veel onzin die eruit moet?
De eerste 5 mensen die zich aanmelden krijgen sowieso al het eerste pintje van mij kado!
Tot 20:00 uur op den 2004-09-29 in het begijntje, nabij het midden van de ring..

Okee!Origineel geplaatst door manvsmachine
Eerst bij jou indrinken JB?![]()
Slapen is bij nader inzien niet zo handig.. Ik ga daarna namelijk naar mijn vriendin. Foutje...Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als mensen willen blijven slapen, dat kan ook! Laat het me maar weten, ik heb een grote woonkamer waar wel wat matrassen kun liggen, maar donderdagmorgen moeten jullie er weer uit!
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Slapen is bij nader inzien niet zo handig.. Ik ga daarna namelijk naar mijn vriendin. Foutje...

Over synths? Pedaaltjes!Origineel geplaatst door Roel
inderdaad,... altijd hetzelfde

Origineel geplaatst door oozi
..ik zo misschien nog wel hebben overwogen om ook 's m'n gezicht te laten zien, ware het niet dat 't diezelfde avond (vanavond dus) voetballen is in Eindhoven (Champions League PSV - Panathinaicos) en ik absoluut geen zin heb om onder dergelijke omstandigheden me in het centrum van de stad te begeven. volgende keer beter dan.