Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik was behoorlijk geschrokken van zijn dood. Ik heb de beste man een aantal keren ontmoet en met hem gepraat.
Origineel geplaatst door Nolet
In memoriam heb ik gister samen met met mijn gitaarleraar de tablatuur van ' De vlieger' geoefend. Ik schoot bijna vol...
Origineel geplaatst door sander
Ik vindt er echt geen zak aan. Heb net na 80 min die film uitgezet...
Jeez', dat heb je NOG lang uitgehouden..Origineel geplaatst door sander
Ik vindt er echt geen zak aan. Heb net na 80 min die film uitgezet. Jesus was saai. Snap niet al die lovende dingen die ik erover gehoord heb, En die gast kan gewoon echt niet zingen. Ja op de cd zal het wel helemaal bijgewerkt zijn dat het nog een beetje klinkt.
Smartlappen/levenslied is echt niks voor mij.
Origineel geplaatst door fuse
Maar daarbij was het ook een rasartiest die verdomd goed kon zingen. Misschien dat je het niet kon waarderen maar technisch gezien kon hij net zo goed zingen als M.Borsato hoor. En je houdt het ook niet zomaar zolang vol om in dat circuit altijd aan de top te blijven.
Origineel geplaatst door Slipperman
...als phil collins bijvoorbeeld dood neervalt mag je al blij zijn als je het bij de 1 zins nieuwsregels ziet in de telegraaf terwijl een man als hij toch wel veel en veel meer voor de muziek buisiness heeft betekend.
Origineel geplaatst door Nolet
Och jee...jij altijd met je Phil Collins....Ik durf te stellen dat meer nederlanders Hazes waarderen dan Phil Collins. Dat het onzin is, zo'n evenement in de Arena, dat mag je best vinden. Maar blijkbaar was die gast gewoon immens populair. Daar verander je niets aan...
als je het over talent wilt hebben kan je beter over hem hebben dan over hazes want idd zoals sander ook al zei, live bakt hij er geen drol van en klinkt hij niet en dat hoor ik van veel die echt vinden dat hij live qua zang vies tegenvalt...Origineel geplaatst door Pjotr G
en wat is precies de maatstaf slip?
Want hoe ik jouw verhaal een beetje interpreteer is dat 5 miljoen nederlanders onwetende muziekbarbaren zijn en dat jij een veel verfijndere mening/smaak hebt. Het feit dat de dood van Hazes veel meer losmaakt dan als de koningin vandaag zou overlijden, geeft alleen maar aan, hoe zijn nummers recht uit het hart komen, en dat veel mensen zich met zijn texten kunnen identificeren.
En hallo, een kunstenaar is geen rolmodel, dus om zijn levenswijze te bekritiseren....nee het was juist iemand met vele gebreken, dat geeft zijn liedjes juist een droevige inslag!