Hazes... Mijn man!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ik vind het ongelooflijk klote wat ik net hoorde..

Respect voor deze man die alles gegeven heeft!

van nu.nl:
MSTERDAM - Volkszanger André Hazes is donderdagochtend omstreeks 09.30 uur overleden aan de gevolgen van een harstilstand. Hazes is 53 jaar geworden.

Woensdagavond werd André met spoed opgenomen met koorts en benauwdheid in het ziekenhuis. Zijn toestand was vannacht nog redelijk stabiel. Wanneer André wordt gecremeerd is nog niet bekend.

Niet echt mijn ding, nederlandstalig maar hij kan wel het nederlands lied van de smartlap genoemd worden imho.
:maffia:
Ik denk dat er veel vliegers voor hem opgelaten zullen worden.

-C-

Ik zie het net ook !!
Wat vaag zeg ...

Ik heb nog bier gehaald voor die vent tijdens de opnamen in de studio !

zojuist met algemene stemmen aangenomen dat gem & z'n band a.s. vrijdag als ode "Bueno Sera" zullen laten knallen.

D.I.P.

Zijn liedjes waren totaal niet m'n ding, maar ik weet wel dat de man enorm veel harten kon beroeren ... en dat alleen al verdient respect. Opnieuw verlaat iemand uit de top van z'n genre onze aardse wereld.

;{

:maffia:
Als ik denk aan 'the sound of the 80s' denk ik hoort de sound van Hazes definitief thuis is in rijtje: pop, rock, new wave, punk, disco, soul en nederpop. Zoals al eerder gepost is de persoon en de sound Hazes een stukje cultuur. Het is altijd jammer als het heden in nostalgie verandert en 53 jaar is ondanks een ongezonde levensstijl veel en veel te jong.
Jammer hoor!
:erm:

Ach.....we hebben allemaal wel eens dronken mee lopen brallen met de muziek van Andre Hazes...

Respect

:halleluja

Nu kan hij duetten met Elvis zingen.

Origineel geplaatst door fuse
Nu kan hij duetten met Elvis zingen.

jep en acid met Armando,en Caspar pound,duet met die ene van Milli vanilli,gansterraps schrijven met Tupac en Biggy,piano met Jules de korte en Ray charles en Pim jacobs,en wat funken met Rick james...
Das niet gek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back