Wat voor bier.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@ mc_kwok en Ahamay,
Corona en Desperados zijn idd erg lekker maar zo belachelijk duur! Maarja het moet ook helemaal uit Mechieko geimporteert worden.

Duur is het zekers maar de smaak maakt een hoop goed...

In Frankrijk hadden ze gewoon literflessen... 2 daarvan en je was helemaal naar de klote... :r

Bij mijn simpele gear drink ik vaak ALDI-bier (ja, die Remmelt bedoelt!) en anders Bavaria.

Rest lust ik ook wel, uitgezonderd Amstel, Oranjeboom, Brand, en de andere budget-merken à la Jaeger, Schutters, etc.
LUST ik wel, maar iets minder lekker.

Kanonnetje gaat er op z'n tijd ook wel in (of een paar; totdat 't 'flat-line' wordt..).

Maar m'n favorieten zijn:

1) Budweiser
2) Schultenbrau (aldi)
3) Bavaria

Die Schultenbrau is gewoon de Behringer onder de bieren: er zijn betere, maar NIET voor die prijs!

Als ik ooit een MOOGje zou hebben drink ik er btw geen bier bij; dat wordt dan meer Cognac of Jack Daniels.
Nèt ff chic-er.

:biertje:

Origineel geplaatst door Remmelt
*D

schultenbrau....argh!!! :r :r :r

Ik denk dat dit genoeg zegt .... Alhoewel ik een Brand op z'n tijd ook niet erg vind ...

Attachments

• nowa reklama carlsberga.jpg
    nowa reklama carlsberga.jpg
    83 KB · Bekeken: 102
ik drink al 6 jaar bijna geen alcohol meer maar toen ik nog zoop (en ja dat mag je letterlijk nemen) was het vooral duvel (the belgian killer zeggen amerikanen die er van proevden), pattatevodka uit Polen (Bison vodka) en jamaicaanse bruine rum (Appleton). En wijn natuurlijk, wijn is de godendrank en het enigste dat ik bij hoge uitzondering nog eens binnenspeel.

ma bier is nooit mijn favoriet geweest, vodka en rum wel. En hollands bier, dan kan je beter die breezer brol drinken, daar zit nog smaak in.

in mijn studio'tje is het H2O en in de ruimte ernaast een vette spliff, dat volstaat...

Ik ben toch echt een Murphy's Irish Red Beer fan 8~ :biertje:
Maar die nieuwe van Hertog Jan, Karakter, Is ook errug goed te drinken

geef mij maar juuuuuupi ! en in de zomer brugs witbier

Attachments

• jupiler.jpg
    jupiler.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door metatron
Wat absollut niet te zuipen is is Kriek, hoe kom je er in vredes naam op om kersen door je bier te gooien:stupid
t ligt er maar net aan welke je hebt, had laatst één die was best te drinken. Dan kun je trouwens beter een geuze nemen. Da's het zelfde biertje, maar dan zonder de kersen :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back