Logic exclusive for Apple?

Hihi, Hansjepansjekevertje, wat ben je weer ondeugend :D

En gewoon weer m'n nick niet goed schrijven...<zucht>

Zo'n vaart zal het allemaal niet lopen, Apple kiest nu gewoon haar eigen distributie kanaal, op zich wel logisch. En je hoeft niet eens in de Apple shop te bestellen, elke authorized reseller (mooi nederlands) zal dat gewoon mogen verkopen.
Neem bijvoorbeeld feedback, die verkopen nu Apples, dus zijn ze geauthoriseerd, en mogen ze straks gewoon Logic blijven verkopen. En diezelfde meneer feedback verkoopt ook windows-computers, dus het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk dat Apple daar niet over zeurt en over een software-pakketje eisen gaat stellen dat DP4 en SX3 er niet naast verkocht mogen worden.

Ben het wel eens met het standpunt van Fuse dat het zonde is dat Logic niet meer voor windows beschikbaar is, maar dat staat hier los van vind ik.

Die configuraties van een mac beginnen met 256 mb, die heb ik nooit begrepen.
uiteindelijk zal ik wel op mac overstappen. :{

Zeg Fuse, ik heb hier op men PC een "geleende" Logic 5 platinium staan, Nederlandstalig dan nog wel om eens te kijken hoe logic werkt enzo.
Naar mijn mening is deze toch compleet genoeg om voorlopig nog even (een jaar of 5?of langer) ermee op PC te werken. Je kan zelfs OMF files importeren/exporteren.. ... ..

Of sla ik iets heel cruciaals over?

(Ja je weet dat ik een leek ben op het vlak van super DAW's, bij mij is het nog de middeleeuwse weg. Maar als je bvb Lounge Goerroe " Sven van Hees " zijn muziek hoort:{.....allemaal op de Atari ge-sequenced materiaal dan weer.....) ;)

Even een hippocratisch geval.
Stel, stel he. Je hebt logic 7 via je local apple pusher gekocht.
Je zit met een bug of instelling dat je geluidskaart loopt te haperen.
Niet zo mooi dus.

Dus ga je even langs naar die winkel om wat vragen te kunnen stellen.
De persoon achter de toonbank (natuurlijk een hele vlotte behulpzaam persoon) laat door grote ogen al zien dat die het nou ook effe niet weet. En dan?
De rest van de gebruikers weet het ook niet en heeft geen problemen maar jij als enige eenzame een vooral zieligerd hebt er dik de pee in omdat je support het ook niet weet.
Moeten zij dan hun mannetjes bellen en/of emailen om hun te vragen of zij het weten?

In het geval van een importeur in .nl leek het me wat makkelijker. Je had een centraal punt waarop je mensen kon aanspreken die dagelijks met deze materie omgaan.
Dat heb je nu niet meer. Niet dat ik zeg dat de verkoper domme mensen zijn, maar je kunt onmogelijk van ze verwachten dat ze stuk voor stuk die expertise wel hebben. (waar ik er toevallig dan 1 van ken, maar dat terzijde)

Het lijkt me logisch dat als je een produkt koopt je support ook in orde is. Zeker met een redelijk duur pakket als dit. Dus alleen niet updates als er iets niet klopt maar ook het beschikbaar stellen van voldoende kennis om zo gebruikers te helpen bij vragen.
Anders zit er bar weinig verschil tussen een versie met en zonder dongle IMHO.

Back