[Interface weggeef actie] prijs vraag gewonnen maar......

Re: Re: prijs vraag gewonnen maar......

Re: Re: prijs vraag gewonnen maar......

Origineel geplaatst door dione
uhm...moest je vantebvoren niet aangeven welke prijzen je wou winnen ?

:dubbel: :dubbel: :dubbel:

Ik heb ook wat gewonnen!! De microfoon Blue the Ball. Wel relaxed hoor, ik had nog geen microfoon... Nou kan ik lekker gaan zingen! :D

Ik zal er denk ik nog wel zo'n fantoom voeding bij moeten kopen.... Iemand tips? (niet al te duur)

Greetz Erik.

Origineel geplaatst door michielhemmer
ik heb ook ff via de zoek functie hier gekeken en daar ui werd ik wijzer dat je hem ook als vsti in windows kan gebruiken maar zonder een powercore kaart???????

als dat niet kan heb ik er niet zo gek veel aan??!!:confused: (win je een keer wat en....)

Tja,mischien moet je nu wachten tot je ergens een powercore kaart kunt winnen:)

ik doe normaal nooit mee met prijsvragen maar nu gaven ze 80 prijxen weg dus ik dacht laat ik eens gek doen!!

ik heb 30kaartjes ingestuurd hahaha ik dacht dan moet ik wel winnen...............:)

Origineel geplaatst door michielhemmer
ik doe normaal nooit mee met prijsvragen maar nu gaven ze 80 prijxen weg dus ik dacht laat ik eens gek doen!!

ik heb 30kaartjes ingestuurd hahaha ik dacht dan moet ik wel winnen...............:)

En je moest toch aangeven voor welke prijs je meedeed ? Waarom dan een prijs kiezen waar je niks aan hebt ? :confused:

Nah ja....die Virus powercore was een tijd lang gratis als je een Powercore kaart kocht,maar nu niet meer.....dus kun je 'm nog verpatsen....:D

Origineel geplaatst door Aaron
En zijn de winnaars ook allemaal lid van het blad?

Ik wel in ieder geval.

In totaal heb ik 7 kaartjes verstuurd met daarop prijzen waar ik iets aan zou hebben of die me aanspraken. Het gaat mij niet in de eerste plaats om het geld; voor dat T.C. Electronic geval had ik ook geen kaart ingestuurd want ik doe bijna niets met de computer dus zou ik er ook niets aan hebben.

Een (goede) microfoon is natuurlijk nooit weg! En eerlijk is eerlijk, is win er liever 1 van E450,- dan van E 150,- ;)

Haha, ik had er inderdaad ook 20 ingestuurd...

Niets gewonnen :(

Heb het doorgegeven aan een klasgenoot van me, die heeft er ook 20 ingestuurd, heeft ie die Artist Grooves sample cd gewonnen :o:

Origineel geplaatst door Aaron
En zijn de winnaars ook allemaal lid van het blad?

Uiteraard.

Ik had een stuk of 8 kaartjes ingestuurd. Alleen dingen die ik zou kunnen gebruiken....
Ik had gehoopt op de tc powercore, omdat die toch al in de planning stond om aan te schaffen. Maar het is dus die microfoon geworden.... Ook leuk natuurlijk!

hmmm

diegene die een prijs heeft ontvangen; gefeliciteerd allemaal....

Zou de post nou en dag later komen in Groningen? ;)

Nou maar wachten op de volgende prijsvraag...

Ik heb de Primesounds sample-cd collection gewonnen. :halleluja

Het scheelde niet veel of ik had niet meegedaan. Ik dacht ik win toch nooit wat. Wat ben ik blij dat ik toch kaarten heb opgestuurd (7).
Ik was laat met het abbonement verlengen dus toen ik een brief van hun kreeg dacht ik eerst dat het een aanmaning was. :D Toevallig nog dezelfde dag het geld overgemaakt, nog vóór ik de brief kreeg.

Maar die sample-cd collection komt als geroepen omdat ik mezelf al had voorgenomen om deze winter veel muziek te gaan produceren. Ik was zelfs van plan om een goede sample cd te kopen, dat hoeft dus nu voorlopig niet meer.

Ik vindt het jammer voor de mensen die ook hebben meegedaan maar niks gewonnen hebben. Maar ik ga dankbaar gebruik maken van m'n prijs dus niet afgunstig worden op mij. 8o)
En de andere winaars ook gefeliciteert! :biertje:

Interface bedankt! :okdan: :mega:

Back