Bouwverslag Gyraf SSL Kloon

Origineel geplaatst door Zoidsity
:D Dacht iedere keer bij 't lezen van de titel van deze thread dat 't over zo'n SSL ging..

SSL-2.jpg

:stupid
Dat gaat het ook. Zie je het metertje in het midden van de console met de 5 draaiknoppen eronder? Dat is de ssl bus compressor van de 4000 die gekloond is :D

10 jaar over een SSL

10 jaar over een SSL

10 jaar doen over de bouw van een SSL ???

Ik werk bij D & R.
Bij ons duurt de bouw van groote tafels (Octagon/Cinemix) ongeveer 8 weken.:eureka:
Info: www.d-r.nl

Re: 10 jaar over een SSL

Origineel geplaatst door consequence

Ik werk bij D & R.
Bij ons duurt de bouw van groote tafels (Octagon/Cinemix) ongeveer 8 weken.:eureka:

Ja, de bouw ja. Ga ook eens na hoeveel tijd er zit in conceptontwikkeling (voortgekomen uit voorgaande tafels), fusieke ontwikkeling etc. Dat waren vele fulltime uren van verschillende mensen. Daarnaast is er ook nog een heleboel man (nog steeds een stuk of 20?) fulltime parallel aan die tafels aan het bouwen.

By the way, nog steeds Cinemix? Dat ding houdt het lang vol! Het is iets van 7-8 jaar geleden dat ik bij D&R rondiiep en toen was dat ding er net!

Origineel geplaatst door consequence

Ik werk bij D & R.

Ik denk toch dat het IETSJE langer gaat duren als je het in je eentje moet doen, kompleet met het bouwen v/d behuizing, gaten boren, opdruk, enz. enz.

als ik dit zo lees is het alleen een compressor en zit er geen pre amp op klopt dit?
en is ie te modden dat het wel een pre amp wordt?

Origineel geplaatst door Catscan
ja erg cool......als je een bestelling wilt pb me maar!

d-r?wist niet dat het nederlands was.....
Dutch Rubbisch:)

kogel is door de kerk, ik ga ook mijn ssl maken:frons:

Alleen nog al die componenten verzamelen, kijk ik toch wel fors tegen op:erm:

Origineel geplaatst door EDP
Dutch Rubbisch:)

Dan staat E D P zeker voor: ERG DEPRIMEREND PERSOON !!!

nee voor enorme dikke piemel (nou goed)

sorry hoor maar deze heb ik niet zelf bedacht, het is een wereldwijd bekend 'grapje'. als werknemer van d&r zou je hem moeten kennen.

dat je je op je lulletje getrapt voelt, is vervelend voor je, maar ik kraak je niet als persoon af, ik kraak niet het merk af. dus waarom jij dat nu wel moet doen. zegt meer iets over jouw depressie...

Als je nou E V P had geheten, dan had ik er "ERG VOORSPELBAAR PERSOON" van kunnen maken.

Het is een "opmerking" die ik al zo vaak heb gehoord.
Wees creatief, verzin zelf eens iets.

Origineel geplaatst door kris renton
kogel is door de kerk, ik ga ook mijn ssl maken:frons:

Alleen nog al die componenten verzamelen, kijk ik toch wel fors tegen op:erm:

Mooi werk...

Post hier maar je vragen over componenten bestellen. Dit heeft mij de eerste keer ook zeer veel tijd gekost.
Alleen al wegwijs worden in al die webwinkels, heb ik echt avonden aan gezeten.
Als je twijfels heb over een component, gewoon hier vragen, dan kan iedereen er wat van leren.

Succes,

Radiance

Back