Zo gisteren 1 van de GSSL boards beplakt met onderdelen maar ik zit nog met een zooi vragen......
Op het Prodigy forum zie ik door de bomen het bos niet meer
Eerst ff mijn opzet van wat ik aan het bouwen ben en met wat.
Het worden twee GSSL's in 1 2U 19" rack......das dope vindt ik. Ik ga gebruik maken van THATS 2180 of 81 chips en een outboard toroid trafo.
Als ik deze chippies gebruik welke weerstanden moeten er dan wel op en welke niet? Ik voeg een foto toe van 1 van de gesoldeerde boards

ik heb rev7 boards btw...1 van Champ en 1 van Matrixxx

De trimpotjes blijven gewoon op de pcb toch? Als je getrimmde chips gebruikt ff pin 4 wegbuigen.....maar ik denk dat ik untrimmde neem, of is dat niet aan te raden?
Wat betreft de voeding...kan ik beide boards voeden met 1 transformator? Ja toch? Moet wel voldoende ampere hebben neem ik aan.
Nu zijn er behoorlijk wat mods heb ik gezien dus wat is aan te raden en wat niet?
De Turbo mod lijkt me een goede toevoeging maar die pcb's zijn out of stock. Dus is deze ook makkelijk te maken op een stukkie vero? Ziet er niet heel ingewikkeld uit namelijk dat board dus als iemand een schemaatje heeft of een linkje ernaar toe........
Daarbij wil ik ook een aparte SC ingang voor beide boards. Die mod is niet zo moeilijk heb ik gelezen, is gewoon een kwestie van aftakken.
Het gaat me om de weerstanden die binnen het kader van de DBX VCA zitten. Tussen de opamp en de vca zitten 2 1K weerstanden moeten die erop of niet?
Daarbij zit onder het kader ook een 1K weerstand moet die er wel op of niet?
Net buiten het kader van de left vca zitten de connectie voor cv in van de vca alsmede de sc ingang voor de turbo mod. Daarnaast zit een draadbrug...moet die worden verbonden of niet?
Zoals je ziet had ik de 15K weerstanden al gesoldeerd maar die moet ik nog ff veranderen naar 27K vandaar de losse weerstanden die erop liggen
Meer vragen volgen