Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door radiance
Matrixxx, ik zou die vier kabeltjes van de transformator naar de pcb met een printconnector doen (rs# 467-0350 ).
Ik had ze zelf eerst ook vastgesoldeerd maar als je nog veel moet doen zoals side-chain en xlr's etc.etc. dan heb je kans dat het los gaat wrikken. Bij mij lieten de printbanen hierdoor gedeeltelijk los. Op zich geen ramp maar je zal zien dat het veel makkelijker werkt als je de power transformator kunt loshalen van de pcb.
Als je wild kan ik ze wel voor je bestellen als ik weer eens wat nodig heb van RS...
Origineel geplaatst door EDP
hoi
ik zit een beetje met me handen in het haar hij doet het nog steeds niet echt. althans hij maakt ergens sluiting en heeft een hele harde brom.
maar hij moet nu echt is een keer af.
is er iemand die mij willen helpen( tegen betaling of andere diensten)
mij lukt het niet echt meer
al vast bedankt!

Origineel geplaatst door EDP
jep hij doet het!
en hij klinkt idd geweldig! heel rustig in het laag. met de dbxjes. met de thats vond ik hem veel onrustiger/ruwer en misschien zelfs wat zompiger in het laag.
had zelf niet verwacht dat er zo veel verschil zo zijn tussen beide chips.
......
Origineel geplaatst door radiance
@ EDP: Heb je de DBX en de THAT VCA's gewoon omgewisseld tijdens het testen of heb je ook een paar weerstanden aangepast als je de THAT VCA er in had zitten ?
Aanpassing word hier beschreven.