wavelab markers

matrixxx

Ouwe rot
ik heb div trance mixjes hier liggen die ik opneem in wavelab maar als ik de boel ga branden dan heb ik uiteindelijk 1 nr van 70 minuten
ik wil alle nr's een nummer geven zodat je niet telkens de cd van af het begin moet luisteren
nou heb ik de manual van wavelab gelezen en doe wat er geschreven word maar als ik uiteindelijk de boel ga saven en het bv ga branden dan heb ik nog steeds 1 nr van 70 minuten

iemand een idee wat er verkeerd gaat of mij kan uitleggen hoe het wel moet

alvast bedankt

Re: wavelab markers

Origineel geplaatst door matrixxx
ik heb div trance mixjes hier liggen die ik opneem in wavelab maar als ik de boel ga branden dan heb ik uiteindelijk 1 nr van 70 minuten
ik wil alle nr's een nummer geven zodat je niet telkens de cd van af het begin moet luisteren
nou heb ik de manual van wavelab gelezen en doe wat er geschreven word maar als ik uiteindelijk de boel ga saven en het bv ga branden dan heb ik nog steeds 1 nr van 70 minuten

iemand een idee wat er verkeerd gaat of mij kan uitleggen hoe het wel moet

alvast bedankt

heb jij dan geen handleiding van Wavelab ? :D

Ik wist het ook niet, maar wou het eigenlijk ook weten. Dit is hoe ik denk dat het moet:

open NEW audio montage
klik op TAB files en haal dan bij het icoon folder je WAV binnen
ga naar TAB markers en plaats dan de oranje (WL3) subtitles markers waar je wil, je kan ze indien ze goed staan ook LOCKEN door het sleutelicoontje te hanteren

En dan is het naar cd wizard gaan en branden zeker?

Suc6!

:okdan:

ik heb nu dus alle markers geplaatst maar nu verder als ik naar de cd ga dan herkent hij nog steeds 1 nr dus en ik kan de clip reference ook niet veranderen die blijft op track een staan

en nog wat hij herkent mijn cd speler wel maar hij koppelt hem aan een scsi adres wat ik wel een beetje raar vind aangezien mijn cd rw niet aan scsi zit
iemand enig idee wat dit is of moet ik maar soundforge gaan instaleren

Origineel geplaatst door matrixxx
en nog wat hij herkent mijn cd speler wel maar hij koppelt hem aan een scsi adres wat ik wel een beetje raar vind aangezien mijn cd rw niet aan scsi zit
iemand enig idee wat dit is of moet ik maar soundforge gaan instaleren

hmmm,dat van dat scsi nummer is volgens mij normaal,maar waarom save je niet alle wave's naar je harde schijf en brand je ze dan met nero of wat voor ander programma,'t kan zelfs met winxp zelf....daar hoef je geen ander opname programma voor te gebruiken....

nou dat wil ik eigenlijk ook maar ik wil er ook voor zorgen dat alle markers mee gaan en dat is het punt wat ik nog niet helemaal begrijp hoe dat werkt want als ik hem nu save dan is het nog steeds een nummer

Je moet bij VIEW -> control bars -> de markerbar aanzetten, dan kan je cd track start markers neerzetten. Als die dan burnt moet je het vinkje van die 2 secs uitvinken en dan gaat het goed.

Back