Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door matt second
ja , hoe was het ?
Ik heb nog wel een foto waarop te zien valt dat jíj je in iig wel vermaakt
Misschien komtie nog wel in de post-hier-je-meest-verrotte foto-thread.
(of ga je dan fanatiek modereren?
)
Die vier meisjes waren bij elkaar net zo oud als matthijs en ik samen. Ideaal! Maarreh! Handjes thuisgelaten uiteraard!Origineel geplaatst door Hazes
@JohnnyBusca: Die meisjes? Die waren 15 (of nog net niet)....![]()
![]()
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
-Roonan
Ik had veel van hem verwacht en daarom was het niet echt een verrassing. Een goede set, vooral het begin was erg sterk!
) werd het steeds moeilijker om een juist tempo te vinden voor de overgangen van de thema's. Op een gegeven moment raakte ik een beetje het spoor bijster en heb het een beetje afgeraffeld om toch alles in dat uur te prakken...... had ik niet moeten doen.
De vloer was wel glad trouwens, van al dat gekwijl van die synthforum gasten, wat een vermogen stond er weer aan apparatuur 
Verrek ja... Het was verrekte glad door dat rookmachine.. Ff ouderwets britsjen, bam!! op de grond..Origineel geplaatst door redje
Het was een tof feestje, de live-act waren vet, daar lag het niet aan, maar zoals altijd is het moeilijk publiek te trekken met zulke feestjes. Agh, we hebben een leuke verkapte synthforum meeting gehad toch?De vloer was wel glad trouwens, van al dat gekwijl van die synthforum gasten, wat een vermogen stond er weer aan apparatuur
![]()
ach ja..
Maar verder vond ik 't zeker wel lagge!Wauw, een 909 én een Machinedrum!Origineel geplaatst door Zoidsity
Hiero is Aryse (aka Hazes) z'n ding aan 't doen: