Live-acts Odeon 12 November 2004

Allereerst wil ik alle acts hartelijk bedanken voor hun inzet en moeite, en hoop dat ze 't leuk hebben gevonden.

Bedankt! :halleluja

Er is hier en daar gefilmd en foto's gemaakt, maar hoe 't qua audio-opname is gegaan weet ik eigenlijk niet, moet ik bekennen.. :erm:

foto's! foto's! foto's!

Goddamn!

Het was gezellig. Het bier was ook errug lekker!
En die meisjes... hmm (of lag dat aan het bier?)

Maar... De live acts waren vet!

Redje ook nog bedankt voor de lift!

Vond het ook geslaagd. Jammer dat het niet ietsje drukker was. Kwam er thuis achter dat ik een lege MD, bedoeld voor opname van setje, nog in mijn jaszak had zitten. Beetje jammer.

@Zoidsity: Als je wat foto's / filmpjes / geluidsopnames hebt zou ik ze graag van je willen hebben. Moeten we maar ff kijken hoe we dat kunnen regelen.
@JohnnyBusca: Die meisjes? Die waren 15 (of nog net niet).... :bekdicht: ;)

Kortoml; voor herhaling vatbaar.

ja , hoe was het ?

Origineel geplaatst door matt second
ja , hoe was het ?

euh, was je zo ver heen dan? 8o) Ik heb nog wel een foto waarop te zien valt dat jíj je in iig wel vermaakt :D Misschien komtie nog wel in de post-hier-je-meest-verrotte foto-thread. :) (of ga je dan fanatiek modereren? ;))

kommaarop ! :)

Origineel geplaatst door Hazes
@JohnnyBusca: Die meisjes? Die waren 15 (of nog net niet).... :bekdicht: ;)
Die vier meisjes waren bij elkaar net zo oud als matthijs en ik samen. Ideaal! Maarreh! Handjes thuisgelaten uiteraard!

Over de livesets:

-Tres Trois (van o.a. Mono-poly)
Met fans uit amerika! Het begon wat moeizaam, maar op een gegeven moment ging het wel lopen. Iets meer 909 variatie mag, maar ik vond de system 100 met arpje erg lekker.

-Aryse (van Hazes)
Dit vond ik de verrassing van de avond! Super! Respect!

-Roonan
Ik had veel van hem verwacht en daarom was het niet echt een verrassing. Een goede set, vooral het begin was erg sterk!

-Zoids (van ondergetekende + m'n maat)
Ik kwam er halverwege achter dat er iemand achter die monitorbox zat! Ik had al iets meer gedronken, dus veel kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Het was in ieder geval niet gruwelijk slecht, want dat zou ik dan onthouden hebben.

-Pjotr G
Pjotr is TOP! Dat is echt ongelooflijk wat ie met zo weinig middelen doet!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

-Roonan
Ik had veel van hem verwacht en daarom was het niet echt een verrassing. Een goede set, vooral het begin was erg sterk!

Hmm, ja, het kan een stuk beter hoor.
Door het ontbreken van een bruisende menigte (er bruiste wel wat in het publiek maar dat was iets anders :biertje: ) werd het steeds moeilijker om een juist tempo te vinden voor de overgangen van de thema's. Op een gegeven moment raakte ik een beetje het spoor bijster en heb het een beetje afgeraffeld om toch alles in dat uur te prakken...... had ik niet moeten doen.

Verder was alles perfect geregeld en het was ook leuk om eens wat gezichten bij de namen te zien. mijn excuses nog voor mijn vroege vertrek, maar ik moest nog een eind rijden en ik zat er een beetje doorheen na een week hard werken.

Ronald.

Laatst gewijzigd:
Het was een tof feestje, de live-act waren vet, daar lag het niet aan, maar zoals altijd is het moeilijk publiek te trekken met zulke feestjes. Agh, we hebben een leuke verkapte synthforum meeting gehad toch? 8o) De vloer was wel glad trouwens, van al dat gekwijl van die synthforum gasten, wat een vermogen stond er weer aan apparatuur 8~

Origineel geplaatst door redje
Het was een tof feestje, de live-act waren vet, daar lag het niet aan, maar zoals altijd is het moeilijk publiek te trekken met zulke feestjes. Agh, we hebben een leuke verkapte synthforum meeting gehad toch? 8o) De vloer was wel glad trouwens, van al dat gekwijl van die synthforum gasten, wat een vermogen stond er weer aan apparatuur 8~
Verrek ja... Het was verrekte glad door dat rookmachine.. Ff ouderwets britsjen, bam!! op de grond..

@Hazes: zo gauw m'n maat (met camera, e.d...) terug is zal ik wat pics plaatsen. MP3's zal (vrees ik) moeilijker worden.. Volgens mij had vrijwel iedereen opnamespul (MD's) bij, maar is ook iedereen (incl. ik..) 't gewoon vergeten.. :stupid

We waren over onze set (die van Zoids, dus) niet echt tevree: o.a. ook qua geluid/mix, e.d. Maar moet ook bekennen dat (vooral van mijn kant!) de voorbereiding er behóórlijk was ingeschoten.. Was nogal druk de periode voor 't feesje.. Maar gelukkig was 't volgens zeggen niet gruwelijk slecht.. :frons: ach ja..

Qua bezoekersaantal was 't idd slecht. We hebben ons best gedaan met reclame maken en uitnodigen, maar ja..

:biertje: Maar verder vond ik 't zeker wel lagge!

Misschien komt er wel een vervolg..

Hier een (donkere!) foto van 't podium => monitor ff wat lichter zetten..

Attachments

• odeon1.jpg
    odeon1.jpg
    13,8 KB · Bekeken: 128
Hierboven was Roonan zijn set aan 't doen; Tres Trois (o.a. Mono-poly) hadden 't halve podium aan gear toen al opgeruimd.. :D

Hiero is Aryse (aka Hazes) z'n ding aan 't doen:

Attachments

• odeon2.jpg
    odeon2.jpg
    27,7 KB · Bekeken: 127
Origineel geplaatst door Zoidsity
Hiero is Aryse (aka Hazes) z'n ding aan 't doen:
Wauw, een 909 én een Machinedrum!
Die tent moet aardig op z'n grondvesten hebben geschudt!
Hoeveel op de schaal van richter precies?

:D Teveel af&toe.. 909 was van Pjotr G , btw..

Back