Zoals wel vaker hier is gevraagd: wie wil er een keer optreden, blabla..
Echter, nu is de lokatie en de datum al bekend, en gaat 't dus een keer door!
Vandaar mijn vraag/oproep:
Wie willen er een live-act(je) verzorgen in de techno-achtige stijl?
Ik zoek er (afhankelijk van de set-lengte..) een paar.
info:
Lokatie: Odeon te Veldhoven [linkje]
Datum: vrijdag 12 November 2004
Tijd: 21:00 - 2:00 (mocht iemand een lokatie,e.d. hebben voor een afterparty: regel maar!
)
Muziekstijl: Techno, Minimal, (beetje) Electro, etc. (geen Hardcore, IDM, Trens, e.d.)
Entree: (uiteraard) GRATIS!
Capaciteit: +/- 275 personen
En verder: Flyers, Poster(tje)s en 'n persbericht (in 't plaatselijke krantje..) wordt geregeld.
Maar, even voor de duidelijkheid: Volgens Odeon's 'traditie' is er geen budget, ofwel: je krijgt niet betaald voor 't optreden, maar degenen die optreden krijgen wel een aantal drankmunten. (
pfff, hoe gul!)
(En nee, ook wij krijgen alleen maar een paar drankmunten.. Ik verdien er dus NIETS op!)
Ik heb dit ook niet met de insteek geregeld om er aan te verdienen, maar om de ervaring/promotie.
En om zo ook anderen een keer de kans te geven om hun kunnen via P.A. te tonen en/of meer ervaring op te doen.
Ik wacht geen weken om de line-up vast te stellen, dus meld je zsm aan.
Dit kan door een berichje te plaatsen hier en/of me te e-mailen (svp geen Pb), en dan neem ik zsm contact met je/jullie op.
Wat ik dus wil weten van de aanmelders:
-Act/band naam
-stijl muziek
-uit hoeveel personen bestaat de act/band
-hoeveelheid gear wat meegenomen (gaat) worden=> dit ivm met de indeling op 't podium.
-(korte) bio en evt. wat muziek (dmv. linkje naar website is uiteraard ideaal..)
-hoelang duurt een set minimaal/maximaal.
-zijn jullie serieus; oftewel: niet om 1 of andere *** reden op 't laatst afzeggen!
ff nadenken dus voordat je je aanmeldt, s.v.p. => 't is al geregel zat.
Verdere informatie is te bevragen via mail, en ik update deze thread zogauw ik meer weet.
Ik kan (als er zich meerdere aanmelden tenminste..) natuurlijk niet iedereen laten optreden qua tijd (enzo..),
maar ze zeiden dat als 't goed gaat (oftewel: als er redelijk veel volk komt en een leuk feest), is het vaker mogelijk.
Dan kunnen anderen ook een keer optreden, als ze willen! En dat wil ik best regelen iedere keer, als daar animo voor is.
Enfin: aanmelden dus, en de rest allemaal als toeschouwer!!
Ik hoor 't wel

Echter, nu is de lokatie en de datum al bekend, en gaat 't dus een keer door!
Vandaar mijn vraag/oproep:
Wie willen er een live-act(je) verzorgen in de techno-achtige stijl?
Ik zoek er (afhankelijk van de set-lengte..) een paar.
info:
Lokatie: Odeon te Veldhoven [linkje]
Datum: vrijdag 12 November 2004
Tijd: 21:00 - 2:00 (mocht iemand een lokatie,e.d. hebben voor een afterparty: regel maar!
Muziekstijl: Techno, Minimal, (beetje) Electro, etc. (geen Hardcore, IDM, Trens, e.d.)
Entree: (uiteraard) GRATIS!
Capaciteit: +/- 275 personen
En verder: Flyers, Poster(tje)s en 'n persbericht (in 't plaatselijke krantje..) wordt geregeld.
Maar, even voor de duidelijkheid: Volgens Odeon's 'traditie' is er geen budget, ofwel: je krijgt niet betaald voor 't optreden, maar degenen die optreden krijgen wel een aantal drankmunten. (
pfff, hoe gul!)(En nee, ook wij krijgen alleen maar een paar drankmunten.. Ik verdien er dus NIETS op!)
Ik heb dit ook niet met de insteek geregeld om er aan te verdienen, maar om de ervaring/promotie.
En om zo ook anderen een keer de kans te geven om hun kunnen via P.A. te tonen en/of meer ervaring op te doen.
Ik wacht geen weken om de line-up vast te stellen, dus meld je zsm aan.
Dit kan door een berichje te plaatsen hier en/of me te e-mailen (svp geen Pb), en dan neem ik zsm contact met je/jullie op.
Wat ik dus wil weten van de aanmelders:
-Act/band naam
-stijl muziek
-uit hoeveel personen bestaat de act/band
-hoeveelheid gear wat meegenomen (gaat) worden=> dit ivm met de indeling op 't podium.
-(korte) bio en evt. wat muziek (dmv. linkje naar website is uiteraard ideaal..)
-hoelang duurt een set minimaal/maximaal.
-zijn jullie serieus; oftewel: niet om 1 of andere *** reden op 't laatst afzeggen!
ff nadenken dus voordat je je aanmeldt, s.v.p. => 't is al geregel zat.
Verdere informatie is te bevragen via mail, en ik update deze thread zogauw ik meer weet.
Ik kan (als er zich meerdere aanmelden tenminste..) natuurlijk niet iedereen laten optreden qua tijd (enzo..),
maar ze zeiden dat als 't goed gaat (oftewel: als er redelijk veel volk komt en een leuk feest), is het vaker mogelijk.
Dan kunnen anderen ook een keer optreden, als ze willen! En dat wil ik best regelen iedere keer, als daar animo voor is.
Enfin: aanmelden dus, en de rest allemaal als toeschouwer!!
Ik hoor 't wel

lopen daar een beetje leuke teens rond??? 
zelf ik ben nog niet echt klaar voor het publieke werk, ik zal kijken of ik kan komen luisteren... misschien ga ik in één keer door tot op die tiener disco
Hmmm.. <twijfel>< twijfel>