Wat te doen met een defecte MidiVerb III?

VCO1

Nieuwkomer
Heb een MidiVerb III die ernstige kuren vertoont. Na aanzetten gaat de input led branden (ook zonder signaal) en programma's kunnen niet gewijzigd worden. Uiteraard(?) ook geen fatsoenlijk uitgangssignaal meer.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Laten repareren door een winkel lijkt me gezien het hoge arbeidsloon geen optie...

Wat is er nog mee te doen? Is de vuilnisbelt de enig juiste plek voor dit kastje? Of heeft iemand interesse?

Groet,
S.

Batterijtje vervangen?

Had ik een tijdje geleden met een racksynth.
ff deksel losschroeven, batterijtje eruit wippen, en ermee naar een electronicahandel. Die hebben alle soorten en maten. Het batterijtje van mijn Korg hadden ze ook zo liggen voor € 1,50. En hij deed het weer prima.
En als dat het niet is................even doorvragen bij anderen en anders inleveren op een milieuplein ofzo en tweedehands voor een paar tientjes een MidiVerb IV kopen (heb ik ook gedaan).

Als je hem zelf niet kan repareren en je wilt het niet door iemand laten dor i.v.m. onkosten, dan zou ik hem weggeven. Ik zou hem dan geven aan iemand die voor anderen reparareert. Die kan dan de bruikbare onderdelen eruit halen en daar weer andere mensen mee blij maken.

Back