Muziekexpo in Eindhoven

Lacertus

*ISOCHRONE*
Muziekbeurzen.com presenteert de internationale vintage -, verzamel -, overstock - en tweedehands muziek instrumentenbeurs Muziekexpo welke wordt gehouden op 7 november 2004 in Eindhoven, Nederland - Auditorium TU/e.

Op de Muziekexpo kunt u uitgebreid snuffelen en het is DE kans om bij de vele stands muziekinstrumenten en andere spullen uit te proberen, uit te zoeken en te kopen.

Inkom is 10EUR

zie: HIER

Groet,
Roy

Ziet er heel interessant uit. Heb er ook een meel van aangekregen, maar weet niet hoe ze aan m'n meeladres zijn geraakt :confused:
kGa es horen of ik iemand mee krijg, dan kan ik mss wel wat interssante babbels moet met platenlabels 8~

Klinkt leuk! (al ligt Eindhoven natuurlijk wel aan de andere kant van de wereld).
10 Euro entree is wel fors, vraag me af hoeveel werkelijke vintage synths er dan aangeboden worden.
Als het méér is dan normaliter vertegenwoordigd op interface.nl, marktplaats.nl en (natuurlijk) ondergetekend forum is het wellicht de moeite... :D

(of als er een Oberheim OB-8 wordt aangeboden, in welk geval ik vandaag nog voor de deur ga liggen... ;))

Een stand van 2 meter breed kost al iets van 30 euro, dus de synthjes zullen allicht duurder zijn dan 30 Euro:D

Als ik kijk op "wie zijn wij" zie ik daar staan: Ron Boots. Alias forumlid Grooveron.
Misschien heeft hij nog wat meer informatie? Korting voor synthforum leden? ;)

Ik zie net dit plaatje op de site. Als ze die verkopen kom ik óók... (voor de niet-kenners, Yamaha CS-80)

organ.jpg

"En u krijgt de kans met andere bezoekers uw liefde en passie voor instrumenten te delen."
...wel zelf zakdoekjes meenemen, gaarne! :D

Laatst gewijzigd:
ja ik ben er geweest, 5 euro was de entree.
Was er om 10:00 uur, stond om 10:05 weer buiten.
Op de site hadden ze het over "honderden meters stand"...nou als je alle onderdelen
achter elkaar had gelegd mischien.
Heb gezien, 1x Roland r8 met 4 kaartjes (360 euro), alpha juno 2 (175 euro), brakke 707 (?)
een paar digerido's, een heel veel gitaren.
En dat allemaal voor maar liefst ruim 11 gulden (ja ik reken nog steeds alles om)
Oftewel, ik voelde me een beetje genaaid, en dan is 5 euro weer niet veel :)

Jammer! Maar ja, een soort HCC synth-dagen, dat was ook te mooi geweest... :)

Origineel geplaatst door mike nolan
ja ik ben er geweest, 5 euro was de entree.
Was er om 10:00 uur, stond om 10:05 weer buiten.
Op de site hadden ze het over "honderden meters stand"...nou als je alle onderdelen
achter elkaar had gelegd mischien.
Heb gezien, 1x Roland r8 met 4 kaartjes (360 euro), alpha juno 2 (175 euro), brakke 707 (?)
een paar digerido's, een heel veel gitaren.
En dat allemaal voor maar liefst ruim 11 gulden (ja ik reken nog steeds alles om)
Oftewel, ik voelde me een beetje genaaid, en dan is 5 euro weer niet veel :)

Ik begrijp je reaktie Mike.

8 standhouders die toegezegt hadden tekomen (waaronder 2 mensen met veel 2dehands spul op synth gebied, en 2 winkels die hun spullen zouden aanbieden) zijn niet komen opdagen.

Er was daar door (een van die gasten had het over 23 synths die hij wilde verkopen van oud tot zeer oud waaronder een synthex, 2 kleine moogjes, mks 70, 50, 30 enz !!) inderdaad een veel kleiner aanbod dan wij gehoopt hadden.
Doordat we dit voor het eerst organiseerden zijn we zeer coulant geweest met het voorbestellen en betalen van de diverse stands.
Dit heeft dus duidelijk parten gespeelt bij het weg blijven van deze types.
Maar om een indruk tegeven, ik heb op de dag zelf een Rythm Ace voor 25 Euro gescoord en een Yamaha A 3000
met veel extra's voor 175 Euro. en dat was pas aan het einde van de dag.

Dat neemt niet weg dat het aanbod van highend en synth's erg karig was, zeker tenopzichte van de Blaas en Guitaar gasten. Schijnbaar komen die hun afspraken beter na. Hopelijk zal de volgende dag een veel groter en zekerder aanbod geven.

Back