Ik denk dat ik tot zover het idee van een T-vormig profiel enzo van C738 nog het meeste zie zitten. Plakband en dat soort dingen ga ik niet aan beginnen, het moet perfect afgewerkt zijn, anders begin ik er niet aan, dat zou zonde zijn.
Maar om zo'n T-profiel helemaal perfect mooi passend te krijgen ben ik wel ff bezig. Vooral het beneden en bovenstuk waar de boel met een boog afloopt. Maar ik heb het er zeker wel voor over.
En euuh, om nou het hele gebeuren te ontleden en er een een houten kastje omheen te maken... Kan mooi zijn, maar dan moet het wel in grijs of zwarttinten. Zekers geen houtkleur, vind ik niet mooi. Ik vind het originele ontwerp van de BCx2000 ook niet verkeerd trouwens. Maar ik denk dat hierin teveel tijd gaat zitten, alhoewel het met een eigen mooie kast misschien ook wel vet kan worden. Ik ben wel handig van mezelf, maar om dit helemaal voor elkaar te krijgen moet ik behalve veel metaal en plastic constructie aanpassingen ook nog perfect kunnen solderen als ik het goed wil doen. Nou kan ik dat wel, maar er zijn betere denk ik. Ik zie het al wel voor me, dan zou ik bijv. de datagateway van beiden mergen op een enkele display, of nee niet alleen de display, gewoon het hele edit gebeuren en het geheugen samenvoegen zodat je gewoon 1 echte 16 kanaals bcf2000 hebt! En misschien wel mooie blauwe ledjes in plaats van rooie. Maar ach , dat zie ik voorlopig nog niet gebeuren.
Ik ga een ontwerp maken voor een T-profiel, ik kom hier op terug
Tot nu toe bedankt gasten. Meer ideeen zijn van harte welkom!!