[#] monolithic beats

Lekker muzieki !

Vind alleen de synth-solo halverwege ietsjes minder..

:biertje:

top!

Mooie lead en lekkere retro drumsounds.

I like it! :okdan:

dank

nog meer personen?

ik vind het een beetje een 80's feel hebben..

Laatst gewijzigd:
Dit heeft inderdaad wel een redelijke 80's feel...

Beat en lead klinken leuk, maar ik de achterliggende accoorden mogen misschien wel wat meer variatie gebruiken. Aardig trackje...:)

Origineel geplaatst door Rino
Dit heeft inderdaad wel een redelijke 80's feel...

Beat en lead klinken leuk, maar ik de achterliggende accoorden mogen misschien wel wat meer variatie gebruiken. Aardig trackje...:)

thanx!
Ik heb het idee dat ik meer een songstructuur moet nastreven, iets met refrein enzo? Dan kan je leuke accoord veranderingen introduceren. Nu alleen nog een gezongen text.. :D

R

ja, klinkt best lekker.

de solo kan nog wel wat beter. ook vind ik drums een beetje rommelig hier en daar.
misschien nog een 80's zanger inhuren om het allemaal nog wat dynamischer te maken?

hierbij alvast een ideetje daarvoor (ingekorte versie):
http://www.kubic.nl/arv_monolithic_zang.mp3 ;)

Origineel geplaatst door trigg
ja, klinkt best lekker.

de solo kan nog wel wat beter. ook vind ik drums een beetje rommelig hier en daar.
misschien nog een 80's zanger inhuren om het allemaal nog wat dynamischer te maken?

hierbij alvast een ideetje daarvoor (ingekorte versie):
http://www.kubic.nl/arv_monolithic_zang.mp3 ;)

HA!

Dat past er heerlijk bij! Goed gedaan man. Ideetje voor verder uitwerken? Arv feat. Trigg bv..

gr
R

Lekker hoor inderdaad jaren 80. Die keyboards doen me op een of andere manier aan het beginstuk van alive and kickking van de Simple minds denken.

Origineel geplaatst door Exzit
Lekker hoor inderdaad jaren 80. Die keyboards doen me op een of andere manier aan het beginstuk van alive and kickking van de Simple minds denken.

thanx! Simple Minds hadden alleen veel meer kaas gegeten van song structuur dan ikke. :D

R

Origineel geplaatst door Arv
HA!

Dat past er heerlijk bij! Goed gedaan man. Ideetje voor verder uitwerken? Arv feat. Trigg bv..

gr
R

Ja, dat zou zomaar kunnen!
dan moet er iig nog een 2e accoordenschema bijgemaakt worden om een soort couplet-refrein
achtige structuur te creeëren.

Het 1e 'couplet' loopt nu wel leuk over in die solo. Na die solo moet dan een 2e couplet komen met daaraan
vast het 2e schema met refrein-zang o.i.d.

Origineel geplaatst door trigg
Ja, dat zou zomaar kunnen!
dan moet er iig nog een 2e accoordenschema bijgemaakt worden om een soort couplet-refrein
achtige structuur te creeëren.

Het 1e 'couplet' loopt nu wel leuk over in die solo. Na die solo moet dan een 2e couplet komen met daaraan
vast het 2e schema met refrein-zang o.i.d.

ok.. ik ga is kijken of dat lukken wil want ik ben wel een beetje bang dat ik de settings van alle gebruikte synths niet meer exact terug krijg.. Het was een live opname.

R

Back