PaiA Fatman

Riezz

Ooit... ooit komt het er van.
hoi hoi allemaal

tijdje terug ben ik begonnen met de bouw van een Paia Fatman... leek me super om met me zelf gebouwde synth live te gaan.... helaas kwam ik tijdens de bouw erachter dat ik kleurenblind was dus de weerstandjes.. tja..

ding geeft enkel een brom en dan moet ik nog een externe voeding gebruiken buiten de ring vormige travo die ik gebruikt had

vind het heel jammer dat ding nu stof ligt te vangen.....

mocht iemand er zijn die ervaring heeft met Paia Fatman ... en die misschien bereid is om mij te helpen om dit beestje alsnog tot leven te brengen.. zou het graag horen..

greets
Richard

kunt met een multimeter toch de weerstandswaarden even controleren alvorens de weerstanden vast te solderen
meter2.gif

zo'n multimeter is een niet echt overbodig gereedsschap als je wat DIY wil doen...

Origineel geplaatst door StiebZ
kunt met een multimeter toch de weerstandswaarden even controleren alvorens de weerstanden vast te solderen
meter2.gif

zo'n multimeter is een niet echt overbodig gereedsschap als je wat DIY wil doen...

hmmm ja weet ik wel.. maar moet je zo`n ding wel snappen..

deed me best om zo`n ding te snappen maar ja....
en volgens de handleiding van Paia was het een piece of cake en zon ding helemaaaaaaaaaaaaal niet nodig

hehehe... eerst volgend projekt wat ik ooit zou gaan doen .. dan ga ik eerst cursus electronica volgen

Back