RE-909 bouwer met ervaring (en componenten) gezocht

kobuz

Ouwe rot
Ik heb een RE-909 bijna volledig gebouwd. Alles werkte, maar bij het in de case zetten blijkbaar kortsluiting gemaakt. Heb zelf eea geprobeerd om het te fixen, maar ben op een punt dat ik meer kapot maak (bv traces) dan fix.

Ik zoek dus iemand die in staat is om het euvel te vinden (hopelijk alleen op sequencer board) en het vervolgens af te bouwen. Uiteraard heb ik daar een vergoeding voor over, hoewel niet oneindig natuurlijk 😅.

Idealiter heb je ook zelf componenten indien nodig, mocht bv de firmware of processor stuk zijn. Die heb ik al vervangen, maar helaas, meet nog steeds continuïteit op de + en - ingangen op het board.

Ik zou hem kunnen versturen naar Spanje voor die kerel van raresynthparts, maar in nl zou toch prettiger zijn.

Voorbereidingen om opnieuw kortsluiting te voorkomen zijn al genomen ;)

Last edited by a moderator:
je zou het zelf kunnen wagen.
alle IC's datasheet bekijken, kijken of ze genoeg volts krijgen en met een scope kijken of er signaal/data in en uit gaat.

Weet je waar je kortsluiting hebt gemaakt?

Blijkt klassiek, ik hoorde dat er een fout zit in t design vd case qua fitment. Ik ken iemand die zich er op stuk aan t vloeken is. Ik zou t gewoon verkopen en wat anders kopen…

Thanks voor de tips. Ik heb een hoop al zelf geprobeerd en uitgezocht. Ik zou ook zeker nog verder kunnen gaan, maar laat het nu toch liever aan een pro over.

als ik hem al zou verkopen, dan wel werkend, maar wil hier eerst nog steeds erg graag zelf mee spelen :)

Back