Chulukinat
Ouwe rot
Wat is aftertouch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Chulukinat
of zou ik met een midi controller zoals de m-audio radium 61 hetzelfde effect kunnen krijgen door met de knobs en slides te werken?

haha ok dan.. ja ik weet nog niet zoveel van synths begin me er pas net in te verdiepen.
maar ik heb een hoop vragen omdat ik nu op zoek ben naar een synth om hiphop beats mee te maken.
als iemand met genoeg ervaring zo vriendelijk zou willen zijn om met mij hierover te mailen of iets dergelijks dat zou een hoop topics besparen en tevens een hoop tijd.
mensen met zoekfunctie opmerkingen kunnen dit achterwege laten want zover was ik al wel.thnx
ik ben dus op zoek naar een synth met zo'n mogelijkheid om voornamelijk softsynth mee aan sturen. heb je nog verdere aanbevelingen hiervoor?
oja een CS1x heeft GEEN aftertouch!Origineel geplaatst door Chulukinat
... kun je me ook vertellen of op de YAMAHA CS1x de beste versie van die aftertouch zit?
thnx! dat lijkt me wel heel vet... kun je me ook vertellen of op de YAMAHA CS1x de beste versie van die aftertouch zit?
want dit is denk ik hetgene wat ik in de winkel zo vet vond aan die nieuwe fantom van roland.
ik ben dus op zoek naar een synth met zo'n mogelijkheid om voornamelijk softsynth mee aan sturen. heb je nog verdere aanbevelingen hiervoor?
lijkt me een vette synth die Yamaha SY77 alleen hij lijkt me zo fokking groot :S
zit er ook een sampler in? zoals de ensoniq asr10?
lijkt me een vette synth die Yamaha SY77 alleen hij lijkt me zo fokking groot :S
zit er ook een sampler in? zoals de ensoniq asr10?