Negative Plus
This is bat country !
Hi Hi ik zoek een mic om lage en enigszins zachte geluiden op te nemen.
Wie weet wat werkt?
Liever zeg ik niet waar het voor is.
Wie weet wat werkt?
Liever zeg ik niet waar het voor is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar da's ook een wat lagere prijsklasse dus niet helemaal fair als vergelijking. Nou weet ik niet wat je ermee wil opnemen, dus dat wordt wat lastig praten, en ik heb geen ervaring met de OC18 op drums of basgitaar e.d. "Ze" (..) zeggen wel dat de Sennheiser MD421 zeer geschikt is voor toms en cagon en zo. Zelf geen ervaring mee, maar hij staat op m'n verlanglijstje.
Niets jij wint de prijs! Bedankt allemaal ik heb genoeg info om verder op onderzoek te gaanKlinkt alsof je contactgeluiden van de buren wilt vastleggen, bij deze:
![]()
Geophone "Xeofón"
Hand-made Spanish high sensitivity Omnidirectional Geophone for Field Recording with XLR-connector.www.veldshop.nl
Jammer van de prijs wel maar ik denk dat ik hem wel kwijt kan op marktplaats.De buren hebben zware voeten. Ik heb alleen een goedkoop usb sennheiser dingetje. Ik kan het opnemen maar het is niet genoeg, de diepe oomph mist. Je voelt de voetstappen in je lijf zo laag is het, maar niet hard in volume. Blijft lastig deze hele casus, zeker met deze huizenmarkt.
Deze ziet er ook wel goed uit....
Ja dat laatste dat ik ieder geval iets heb. Dat ik uiteindelijk weer zelf kan beslissen wanneer ik wakker wordt.....Ja, das lastig.
Burengeluid kun je heel weinig aan doen.
Zeker als het al bij 'lopen' een issue is.
(iets als 'klussen' kun je nog wel in overleg op andere momenten doen, maar 'lopen' is toch wel een basisactiviteit)
Ik weet niet wat je met de opnames wilt bereiken. Iets richting de huurbaas (dat hij wat aan de vloer moet doen o.i.d.) ?
Ach ja, verdraagzaamheid kent vele facetten. 
Dat zou ik echt een giga subwoofer nodig hebben om dit te cancelenAntigeluid! Zo werkt noisecanceling ook op AirPods.

Heb je hem al een x laten horen hoe het klinkt?Ja dat laatste dat ik ieder geval iets heb. Dat ik uiteindelijk weer zelf kan beslissen wanneer ik wakker wordt.....
Thanks!Succes want dat is echt het meest balen wat er is. Omgevingsgeluiden.
.Ooit heb ik dit wel eens opgelost doordat de houten overspanning te groot was gemaakt vanwege wegbreken. Met halverwege opnieuw ondersteuning was het probleem over en het gestamp weg.
Het was een industrie havenpand van honderden jaren oud. M`n eerste en laatste zelfstandig jop waar ik bewust geen winst op wilde maken. Wat een spampij.