dEFECT_PEPBOY
Vers tand
Hoi forumleden/mede OB12 bezitters,
Vorige week heb ik 2dehands een Oberheim OB12 gekocht. Nu vraag ik me 2 dingen af;
- Hoe kan ik mijn zelfgemaakte geluiden opslaan? Telkens als ik op [write] druk, en hij stored ze op flashrom, en ik ga naar een ander programma is hij z'n instellingen kwijt. Tot mijn grote ergernis welteverstaan... Wie weet hoe ik mijn geluiden WEL gewoon kan opslaan?
- Ik kan er echt hele ranzige geluiden mee maken (nog niet opslaan
), waarvoor ik hem ook gekocht heb... Alleen als ik de volumes van de waveforms helemaal openzet, bij beide oscillatoren, krijg ik hele irritante digitale clicks te horen. Is dit normaal? Of moet ik rekening houden met het volume van de waveforms? Lijkt me een beetje raar...
Kent een van jullie OB12 bezitters deze probleempjes?
Hoor het graag!
Grtz!
Vorige week heb ik 2dehands een Oberheim OB12 gekocht. Nu vraag ik me 2 dingen af;
- Hoe kan ik mijn zelfgemaakte geluiden opslaan? Telkens als ik op [write] druk, en hij stored ze op flashrom, en ik ga naar een ander programma is hij z'n instellingen kwijt. Tot mijn grote ergernis welteverstaan... Wie weet hoe ik mijn geluiden WEL gewoon kan opslaan?
- Ik kan er echt hele ranzige geluiden mee maken (nog niet opslaan
), waarvoor ik hem ook gekocht heb... Alleen als ik de volumes van de waveforms helemaal openzet, bij beide oscillatoren, krijg ik hele irritante digitale clicks te horen. Is dit normaal? Of moet ik rekening houden met het volume van de waveforms? Lijkt me een beetje raar...Kent een van jullie OB12 bezitters deze probleempjes?
Hoor het graag!
Grtz!