BelgianGuru
Ingeburgerd
Origineel geplaatst door bjodero
Waarom geen Squier? Bij Feedback hebben ze een prachtige zwarte Tele '72 voor 199 euro's. Zo 1 met vier knoppen en een maple neck...![]()
Echt een heel mooi ding, en: het dochtertje van Fender, dus je hebt nog kwaliteit ook. Zowel fysiek als in klank.
't Is maar een tipje, hoor...![]()
ah great ! Zal ik even onderzoeken. Zal eens kijkje nemen op dat gitaarforum ding, hoewel ik hier al goede feedback heb gekregen. Wat zou het verschil zijn tss die squier en die stagg (buiten de merknaam) ? Want voor die 50 Euro ga ik nu niet moeilijk doen als ik er beter voor krijg ..
Ik was gaan zien in Brussel vanmorgen. 550Euro voor een Fender Standard, stratocaster made in Mexico. Die made in USA zijn meteen dubbel zo duur, dus ik vermoed dat land van oorsprong een groot verschil uitmaakt. Kent iemand die typische sound van die gitaar bij Lenny Kravitz ? Die vind ik echt goed, waarschijnlijk zwieren ze er tal van FX over, maar moest dat uit die L320 te halen vallen, dan koop ik em zeker. En kent iemand 'Red House' van jimi hendrix ? Die gitaar daar (die die zo solo speelt, ni die stuff op de background) valt dat te halen met een el cheapo ? Dat is namelijk té goed en exact wat ik zoek te benaderen 
omdat je toch alles wel wilt houden....tis net als de synth-ziekte...