RJen
!
hoi
maar weer iets in elkaar geflanst. voor hardcore is't te soft en voor trance is't weer te hard en om het dan trancecore of hardtrance te noemen.... ('t is iniedergeval géén hardstyle.)
stop maar weer in een vakkie.....
gewoon 'eigen stijl' zeggen we dan
klik hier met je r-muisknoppie opsjlaan alsj en luister (of huiver, what ever...).
waar die nu stopt zat ik een beetje zonder inspiratie, dus hij moet nog afgemaakt worden. (er zit een tempo-change in, wil na waar die nu stopt weer terug naar begintempo). na 2.21 is't dus wel een beetje hakke (trancecore?
)
ik heb al kritiek gekregen op de kick, zowel positief als negatief. een old-skool hardcore liefhebber vond't lekker, maar een nu-skool hardcore fan vond't weer te ouderwets. persoonlijk vind ik die kick lekker in de mix vallen. een trance-liefhebber vond't nix, maar een rock-liefhebber vond't weer heel tof. maar goed, er bestaat niet één nummer dat iedereen leuk vindt, natuurlijk.
gewoon ff luisteren en zeggen wat ik verkeerd doe!
bvd.
latex

maar weer iets in elkaar geflanst. voor hardcore is't te soft en voor trance is't weer te hard en om het dan trancecore of hardtrance te noemen.... ('t is iniedergeval géén hardstyle.)
stop maar weer in een vakkie.....
gewoon 'eigen stijl' zeggen we dan
klik hier met je r-muisknoppie opsjlaan alsj en luister (of huiver, what ever...).
waar die nu stopt zat ik een beetje zonder inspiratie, dus hij moet nog afgemaakt worden. (er zit een tempo-change in, wil na waar die nu stopt weer terug naar begintempo). na 2.21 is't dus wel een beetje hakke (trancecore?
)ik heb al kritiek gekregen op de kick, zowel positief als negatief. een old-skool hardcore liefhebber vond't lekker, maar een nu-skool hardcore fan vond't weer te ouderwets. persoonlijk vind ik die kick lekker in de mix vallen. een trance-liefhebber vond't nix, maar een rock-liefhebber vond't weer heel tof. maar goed, er bestaat niet één nummer dat iedereen leuk vindt, natuurlijk.
gewoon ff luisteren en zeggen wat ik verkeerd doe!
bvd.
latex

.