Origineel geplaatst door Riekoes
Vind je dat netjes dat je in oktober 2004 geld hebt overgemaakt en nu pas wat ziet of wist je dat van te voren?
Ik vind het trouwens sowieso schandalig dat paketten bij de buren worden afgeleverd ipv bij jou zelf thuis. Ik heb dat zelf één keer meegemaakt en was verbaasd dat mijn buurman mij een microwave xt in m'n handen drukte ipv de koerier. Niet dat ik ruzie met hem heb, maar vind dat een belachelijke manier van werken.
Luister, Ken had de intentie om binnen 2 a 3 maanden te leveren. Ik weet niet of je het verhaal een beetje gevolgd hebt, maar op basis van op- en aanmerkingen van ondermeer ondergetekende heeft Ken allerlei extra zut in z'n proto verwerkt en toen bovendien het design volledig omgegooid.
Ik wist bij het pre-orderen (het heet niet voor niets pre-order) dat wel eens wat langer zou kunnen gaan duren. Dat het 9 maanden zou worden, tja, dat is ergens een tegenvaller. Ik heb door intensief contact met Ken da Man een klein beetje een idee wat er bij komt kijken om een synth met deze specs te maken, zeker voor een eenmansbedrijfje, en dat maakt dat ik er met liefde nog 3 maanden op had willen wachten.
Bedrijfjes als Macbeth, MOTM, Buchla, ed, zijn klein, de cashflow is hoe je het ook went of keert, beperkt, en om dan gigantische projecten als dit aan te zwengelen, dat gaat verder dan business, dat is liefde. Alleen het feit dat Ken vannacht weer op m'n voicemail stond omdat hij een idee heeft wat er aan de hand zou kunnen zijn en wat we misschien vandaag nog kunnen regelen is tekenend lijkt me...

ik had dat ook met m'n Sherman QMF (die nu dan weer te koop staat maargoed)...