Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Toch een beetje jammer dat die PSU is vastgesoldeerd op het board! Het gewicht van zo'n blok blijft het onder zware omstandigheden winnen van een aantal soldeerpunten. Het gesmijt bij FedEx is echt zuur! Pieter Post heeft volgens mij geen enkel besef van de producten die hij her en der aflevert. Hij smijt 's morgens z'n huifkar vol en maakt z'n route zo snel mogelijk zodat hij tenminste voor RTL Boulevard z'n balletje gehakt kan verteren.
Ik ben natuurlijk wel erg benieuwd naar de M5 tracks die hier gaan verschijnen want die zullen op z'n minst een stuk interessanter zijn dan dat gefreubel op de site van Macbeth (met alle respect voor Ken!!!)

Origineel geplaatst door EviL 3°3
Kben um gisteren eens gaan bezoeken in midician te Gent... ja amaia dat is een hele mooie DURE groote synth!

Desnietaltemin hopelijk de jouwe vlug in orde ... en heel veeel plezier ermee !

:duivels:

Staat die M5 nou ook te koop in Gent of is het vooral een publiekstrekker.. ?

Lijkt mij ook dat je die PSU met betonbouten aan de kast vastmaakt of anders het frame. :D

Het PSU board zit keurig vast aan de achterwand. De transformator staat daarop met 8 poten vastgesoldeerd, het is overigens maar een kleintje hoor, en daar zit vervolgens een hele dikke tie-wrap omheen om de boel vast te houden... Alle andere zijn tot nu toe keurig aangekomen, deze is gewoon zwaar mishandeld.

Ik heb Ken al voorgesteld om wat betreft PSU board een revisie te maken zodat het ding wat makkelijker uit te wisselen is. Zeker voor zijn verzendingen naar dealers in de US kan hij ze dan los verpakken. Die dealers kunnen dan vervolgens zelf die PSU er even in zetten...

En goed nieuws! Fedex is door de knie-en. Ik ga de M5 weer inpakken, ze halen 'm op en bezorgen volgende week een hele nieuwe. Gratis dus. En hoe Ken dat verder financieel met ze afhandeld weet ik niet, maar ik krijg dus uiteindelijk volgende week een hele verse...

Origineel geplaatst door n0_key
Het PSU board zit keurig vast aan de achterwand. De transformator staat daarop met 8 poten vastgesoldeerd, het is overigens maar een kleintje hoor, en daar zit vervolgens een hele dikke tie-wrap omheen om de boel vast te houden... Alle andere zijn tot nu toe keurig aangekomen, deze is gewoon zwaar mishandeld.

Vind het niet meer dan normaal dat de verantwoordelijken ook voor de kosten opdraaien.

Schandalig dat mensen zo met synths omgaan. Dan moet je echt lomp zo'n ding van een grote hoogte ergens afgegooid hebben of zo. Standrechtelijk ontslaan die gast!

Wow, een verse M5!! Dat is nog eens een fraaie actie! Ik ben benieuwd welk serienummer het gaat worden!!
Ik kan me voorstellen dat je helemaal in je nopjes bent met het feit dat Ken een nieuwe laat komen! Dan kan je eindelijk eens echt gaan genieten van het monster!! Vergeet niet te kijken naar het gezicht van de Fedex Sjaak!! Meestal hebben die lui een vast gebied. Als hij zuur kijkt dat weet je hoe laat het is!! Tijd om alsnog de Heckler-Koch uit de kast te halen voor alle jaren van je leven die door deze actie verloren zijn gegaan ;)
Mijn M3X is ook een keer teruggeweest naar Ken en ook toen was de service outstanding!!!!
Ken is de man die en waarop je bouwen kan!!! :biertje:

En goed nieuws! Fedex is door de knie-en. Ik ga de M5 weer inpakken, ze halen 'm op en bezorgen volgende week een hele nieuwe. Gratis dus. En hoe Ken dat verder financieel met ze afhandeld weet ik niet, maar ik krijg dus uiteindelijk volgende week een hele verse...

Tof Nico, en terecht ook....hopelijk gaat het verder allemaal van een leien dakje!

Wat zou Ken met je "oude" exemplaar gaan doen eigenlijk? Zelf houden of aan een andere klant leveren (nadat hij geheel is nagekeken)?

Origineel geplaatst door Hooihuis
Tof Nico, en terecht ook....hopelijk gaat het verder allemaal van een leien dakje!

Wat zou Ken met je "oude" exemplaar gaan doen eigenlijk? Zelf houden of aan een andere klant leveren (nadat hij geheel is nagekeken)?

Ken kennende -hehe- houdt ie 'm zelf. Hij wil echt alles helemaal voor elkaar hebben voor z'n klanten. Nogmaals, die gast is echt een topper. :okdan:

Ik vind het idee van een nieuwe wel lekker, er is toch een risico dat de voeding schade heeft berokkend aan het apparaat. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik op de een of andere manier niet zo heel erg met deze dingen zit. Vervelend, ja. Maar Ken ligt er meer wakker van dan ik. Ergens vind ik het wel een goede mop.

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik hoorde dat deze ongerepareerd naar jou toe gaat!

:D

Haha, het eerste dat ik doe als het pakketje binnenkomt is het serienummer checken....

Ken kennende -hehe- houdt ie 'm zelf. Hij wil echt alles helemaal voor elkaar hebben voor z'n klanten. Nogmaals, die gast is echt een topper. :okdan:

Ik vind het idee van een nieuwe wel lekker, er is toch een risico dat de voeding schade heeft berokkend aan het apparaat. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik op de een of andere manier niet zo heel erg met deze dingen zit. Vervelend, ja. Maar Ken ligt er meer wakker van dan ik. Ergens vind ik het wel een goede mop.

Dat doet hij dan heel erg netjes. Zeer begaan met het lot van z'n geesteskindjes.

Nu heb ik pas echt een hekel aan die gasten van Fedex. Het is ongelooflijk dat het verpakken van een synth zo'n enorme haat kan opwekken. Tegelijkertijd mijn laatste kansje op de hemel verspeelt door een continue hartgrondig en bijzonder welgemeend vloeken.

Wat een enorm *************** ****** *********** werk om dat ding knap in de doos te krijgen. :(

Anders even met een moker zachtjes aantikken? :confused:

De Fedex komt tussen nu en 16.00 uur langs, dus we zijn weer op gang...

Die hoeren van de schade afhandeling laten nu weer tot nader order in het midden of ze het verzenden van een nieuwe unit volledig gaan vergoeden. Ik heb Ken gevraagd om ze als dat nodig blijkt te zijn nog even contact met ondergetekende te laten opnemen om ze rustig uit te leggen wat ik er van vind. Dan kan ik ze tevens wijzen op "the public eye" dat meekijkt en ze voor de zekerheid nog even op de hoogte brengen van programma's als Kassa...

Nooit te scheutig zijn met de mogelijkheid tot exposure.

De Fedex komt tussen nu en 16.00 uur langs, dus we zijn weer op gang...

Die hoeren van de schade afhandeling laten nu weer tot nader order in het midden of ze het verzenden van een nieuwe unit volledig gaan vergoeden. Ik heb Ken gevraagd om ze als dat nodig blijkt te zijn nog even contact met ondergetekende te laten opnemen om ze rustig uit te leggen wat ik er van vind. Dan kan ik ze tevens wijzen op "the public eye" dat meekijkt en ze voor de zekerheid nog even op de hoogte brengen van programma's als Kassa...

Nooit te scheutig zijn met de mogelijkheid tot exposure.

:okdan:

Back