Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Volgens Fedex tracking, Ken belde me net, is de boel afgeleverd. Alleen is er niemand thuis, dus zal het wel weer bij de buren staan. Ik ben benieuwd.

Wel gelul natuurlijk dat Ken me hier over belt als ik nog aan het werk ben. Voor zover ik enige motivatie kan bekennen als ik aan het werk ben is dat nu natuurlijk helemaal vervlogen. :D

Re: Net als de vorige keer..

Re: Net als de vorige keer..

Origineel geplaatst door Vizion
Handjes uit de mouwen straks :)

Dat wordt weer even mee zweten mien jong. 8o)

Er is een doos. Weer bij de buren. Weer met gaten. En Vizion wil perse vanavond wat beweging en komt dus op de fiets. Pff... Mijn geduld wordt weer zwaar op de proef gesteld. :engel:

VET zwaar? ;)

Maw banken in een straal van 20km moeten jouw maar eens in de gaten gaan houden? :D

wat heb jij voor rare buren dat ze elke keer voor beschadigde pakketten van hun buurman tekenen????

Zo vet. Zo wijs. Zo goed. :luv:

Ik heb nadat Eugene was vertrokken op z'n Ferrarifiets eerst even 2 uur met m'n eikel op de tafelrand zitten meppen om een beetje te kalmeren. :D

Ik heb een klein voorbeeldje voor jullie, voor het slapengaan. Niks representatiefs, moet nog een beetje op gang komen, ik zit nu alleen nog maar te kutten, maar het is in ieder geval wat.

Tietje?

osc1&2 in de ringmod, vervolgens parallel in de VCF1&2, zo de mengert in, beetje panning, beetje KSP8 voor de levendigheid, beetje corny drums en een beetje met de filters spelen.

Het leven is goed. Jammer dat ik morgenochtend vroeg op kantoor moet zijn om tijdens de brandoefening brandmeester te spelen. Gelul... :frons:

Back