Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Dus, gisteren maar weer een uur aan de telefoon gehangen met Ken. Hij heeft het ding binnen, bekeken en het klonk gelijk als een klok. Omgekeerde vervoersschade ofzo :confused:
We waren het er beide over eens dat dit de grap wel compleet lijkt te maken, omdat op de opname die ik heb gemaakt duidelijk te horen is dat het niet goed zit.

Hoe dan ook, in overleg besloten dat mijn unit gewoon wordt gefikst en ik lekker mijn hoogsteigenste M5 weer terug krijg. De psu wordt vervangen, en nog wat dingen voor de zekerheid...

Als het lukt wordt ie vandaag weer verstuurd... :luv:

't zou al helemaal bitter zijn als blijkt dat je toevallig ergens een schakelaartje niet goed had staan of zo :D. Maar ik neem niet aan dat 't de 'on' switch is :D.

Ik had rechtstreeks de output van osc1 in de mixer gestopt. Geen modulatie whatsoever, geen enkele patchkabel, alle faders op nul...

Zelfs over de telefoon kon ik horen dat het ding daar in Schotland heel anders klonk.

Origineel geplaatst door n0_key
Ik had rechtstreeks de output van osc1 in de mixer gestopt. Geen modulatie whatsoever, geen enkele patchkabel, alle faders op nul...

Zelfs over de telefoon kon ik horen dat het ding daar in Schotland heel anders klonk.

Knap, die Schotse lange afstand Patchlijn.8D

Mooie van kleine bedrijfjes is wel jouw ervaring, het kost dan wel wat (eigenlijk nu ook heel relatief),
maar het is heel persoonlijk servicegericht, echt hoedje af.:mexico: hoedje af zei ik:maffia: ...ik mis een icoontje....:confused:

Dus, gisteren maar weer een uur aan de telefoon gehangen met Ken. Hij heeft het ding binnen, bekeken en het klonk gelijk als een klok. Omgekeerde vervoersschade ofzo :confused:
We waren het er beide over eens dat dit de grap wel compleet lijkt te maken, omdat op de opname die ik heb gemaakt duidelijk te horen is dat het niet goed zit.

Hoe dan ook, in overleg besloten dat mijn unit gewoon wordt gefikst en ik lekker mijn hoogsteigenste M5 weer terug krijg. De psu wordt vervangen, en nog wat dingen voor de zekerheid...

Als het lukt wordt ie vandaag weer verstuurd... :luv:

Misschien had je M5 gewoon heimwee naar Schotland :D

Maar goed, het zou leuk zijn als je er straks echt een keer mee aan de slag zou kunnen...

Ik hoop by the way dat Ken ook nog tijd ziet om zijn mail te beantwoorden, want eigenlijk weet ik niet eens of hij mijn geld wel binnen heeft gekregen. Maar okee, het is natuurlijk "best druk, in je eentje" :)

Origineel geplaatst door mikemix
echt hoedje af.:mexico: hoedje af zei ik:maffia: ...ik mis een icoontje....:confused:

Voila..:D

Attachments

• hoedje_af.jpg
    hoedje_af.jpg
    7,1 KB · Bekeken: 107
Een statusupdate. Wegens het laatste gesteggel met de Fedex lukte het niet om het ding vandaag te versturen, het goede nieuws is dat alles vergoed wordt, verzenden heen en weer plus arbeidskosten. Meer goed nieuws is dat het ding weer tiptop in order is.

In verleg hebben we besloten dat het ding dan maandag verstuurd gaat worden, omdat ie anders 2 dagen ergens staat opgeslagen. Toch een beetje huiverig.

Kortom, maandag de deur uit, grote kans op dinsdag binnen... :)

Hey Nico, zou je binnenkort even het bespeel-rooster voor de synthforum leden willen posten?
Vanaf dinsdag tot pakweg september is voldoende, dan hebben de mensen alvast een fijne indruk kunnen krijgen.

Kortom, maandag de deur uit, grote kans op dinsdag binnen... :)

Is ie dan op tijd weer klaar voor de Synthforum-meeting ? Kun je 'm meteen ff showen daar...:D

Iedereen die denkt dat ie welkom is moet maar eens een balletje opgooien :)

BTW, begrijp 1 ding goed, ik ga de rest van mijn miserabele leven zo min mogelijk met dat ding slepen. Ik zou er graag nog eens 2 of meer bij elkaar zien, maar dan wel bij mij thuis. Over een paar maanden sleep ik dat ding nog een keer naar m'n nieuwe stek en dat is het dan. Brand, atoombommen, whatever, het ding zoekt het zelf maar uit... :D

BTW, begrijp 1 ding goed, ik ga de rest van mijn miserabele leven zo min mogelijk met dat ding slepen. Ik zou er graag nog eens 2 of meer bij elkaar zien, maar dan wel bij mij thuis. Over een paar maanden sleep ik dat ding nog een keer naar m'n nieuwe stek en dat is het dan. Brand, atoombommen, whatever, het ding zoekt het zelf maar uit... :D

Ach dan houden we de volgende synthforum meeting toch bij jou thuis :D

OK, kijk maar naar begin van dit draadje.
Ik was eerst. :)
Nu nog zien of ik welkom ben.

Brand, atoombommen, whatever, het ding zoekt het zelf maar uit... :D
't Overleeft die misschien ook nog wel ;).

Back