Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Vorige week heb ik de importeur in Belgie een mail gestuurd met daarin een aantal vragen over de M5. Heb er nog geen reactie op gekregen (behalve dan een bevestiging van de mail) wat op zich wel vreemd is. Zulke moeilijke vragen waren het nu ook weer niet :)

Maar goed, ik wacht geduldig af. Veel haast heeft het niet natuurlijk.....

Origineel geplaatst door n0_key
Vanuit Belgie bestellen, of in Belgie bij een dealer bestellen?

Persoonlijk zou ik het ding altijd direct bij Ken bestellen. Veel leuker. Ik denk dat je vanuit de Uk aan 50-100 euri moet denken, maar dat is alleen omdat ik weet dat Ken het daar heel lang geleden eens over had. Gewicht en maten zijn inmiddels bekend, dus even checken bij de grote vervoerders is easy as pie... toch?

Maar, n0_key> je weet toch dat ik momenteel in "bereken mode" zit?! Dus zou graag een indicatie van de verzendkosten willen weten?! :)

dat ding ziet er errug mooi uit :)

Origineel geplaatst door Cisco
Maar, n0_key> je weet toch dat ik momenteel in "bereken mode" zit?! Dus zou graag een indicatie van de verzendkosten willen weten?! :)

Daarom zou je het even kunnen checken dus... Maar misschien lullen we langs elkaar heen. Zelf zie ik het voordeel van een dealer trouwens niet. Ik gun de volle marge liever aan Macbeth himself.

Ken had er zin an... Het moet niet veel langer duren, ik wordt nu wel erg ongeduldig :D

Die chipmann filterbak lijkt trouwens ook wel weer erg lekker. Beetje irritante gast, maar goed...

Ken had er zin an... Het moet niet veel langer duren, ik wordt nu wel erg ongeduldig :D

Die chipmann filterbak lijkt trouwens ook wel weer erg lekker. Beetje irritante gast, maar goed...

Snap alleen niet waarom die irritante filterman gelijk drie maal zoveel zendtijd kreeg als Ken
:stupid

Omdat ie een stuk meer kletste denk ik, en hoe..
In het begin vroeg ik me serieus af of hij dat voor de grap deed :confused:

Origineel geplaatst door BananaWorld
Sorry, maar het filmpje van die MacBeth ging echt nergens over. Ik denk dat hij toch wel wat meer van het apparaat had laten kunnen zien.

Idd?! :confused: Beetje niet subtiele verkoop propaganda?! ;)

Toch zou ik die Macbeth M5 wel graag aan willen schaffen?! Zit alleen een beetje met de verzendkosten in m'n maag!
32 kilo weegt die bak... Dat moet volgens mij echt een duit gaan kosten?! :stupid

... zou je zo'n bak niet beter gewoon ophalen bij de fabrikant?
Maak je er een leuk weekendje van met de boot (varen die nog?) en 'n bed-and-breakfast! :)

Over die verzendkosten zou ik me niet zo heel erg druk maken. Als dit een bak is die je echt graag wilt hebben dan maakt het op zich niet zo veel uit. 3500 euro kost ie, stel dat er 80 euro bij komt voor verzenden dan maakt het op het totaal niet zo veel uit.

Wil ik overigens niet beweren dat 80 voor nik is. Het blijft natuurlijk geld wat je eigenlijk weggooid.

Origineel geplaatst door Cisco
Toch zou ik die Macbeth M5 wel graag aan willen schaffen?! Zit alleen een beetje met de verzendkosten in m'n maag!
32 kilo weegt die bak... Dat moet volgens mij echt een duit gaan kosten?! :stupid

Ja, daar kan je jezelf nou wel over pijnigen, maar je kan ook Ken een mailtje sturen. Of gewoon even een vervoerder bellen... Dan weet je wat, toch?

En trouwens, dat ding kost 3500 ballen, dan zou ik zelf niet meer wakker liggen van 150 euri verzenden... 8o)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Vorige week heb ik de importeur in Belgie een mail gestuurd met daarin een aantal vragen over de M5. Heb er nog geen reactie op gekregen (behalve dan een bevestiging van de mail) wat op zich wel vreemd is. Zulke moeilijke vragen waren het nu ook weer niet :)

Maar goed, ik wacht geduldig af. Veel haast heeft het niet natuurlijk.....

Nog steeds niets gehoord, wel bizar hoor...het was toch een vrij serieuze mail en ja mag aannemen dat een importeur in principe ook zaken wil doen.

Ga ze volgende week eens proberen te bellen. Tuurlijk kan je het nut van een dealer ter discussie stellen, maar ik ben gewoon benieuwd naar de nettoprijs die ze hanteren. Als ik besluit de M5 aan te schaffen (is nog steeds niet zeker) dan ga ik hem zonder meer ophalen; ik vertrouw dat niet toe aan derden. Dan ben ik maar een zeikerd :)

Ja, daar kan je jezelf nou wel over pijnigen, maar je kan ook Ken een mailtje sturen. Of gewoon even een vervoerder bellen... Dan weet je wat, toch?

En trouwens, dat ding kost 3500 ballen, dan zou ik zelf niet meer wakker liggen van 150 euri verzenden... 8o)

Jullie hebben allemaal gelijk hoor! ;) Maar het enige waar ik mee zit is dat ik al een ervaren koper ben van gear uit het buitenland. En als ik dan zie dat een 909 of 808 van plus minus 5 a 6 kilo al 50 a 60 euro kost?! Begin ik toch wel een beetje te vreezen voor een pakje van 32 kilo?! :confused: Begrijp je?!

Back