Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door synthiaks
Is het niet zo dat er ook nog eens 17% VAT bovenop komt?
Volgens mij zit je met 32 kilo wel boven de grens van een normale mail service en moet je het via een expeditiebedrijf doen. Het kan je dan al gauw 200 euro's gaan kosten![]()
Blijft natuurlijk een fractie van de prijs van de M5![]()

Origineel geplaatst door Hooihuis
Vorige week heb ik de importeur in Belgie een mail gestuurd...
Origineel geplaatst door Lacertus
Wie is dat?
Ik meende dat Ken niet meer met dealers werkte namelijk...
Duurt nog wel een maandje dus 
Origineel geplaatst door Hanz
... zou je zo'n bak niet beter gewoon ophalen bij de fabrikant?
Maak je er een leuk weekendje van met de boot (varen die nog?) en 'n bed-and-breakfast!![]()

Origineel geplaatst door n0_key
De pcb's zitten vol en liggen klaar, de behuizingen staan klaar, het wachten is op de fadercaps die in backorder staan maar de komende dagen waarschijnlijk binnen druppelen en de springverbs waar hetzelfde voor geldt...
Afhankelijk van die onderdelen hoopt hij volgende week de eerste paar te verschepen...Duurt nog wel een maandje dus
![]()

Origineel geplaatst door Hooihuis
n0_key, ik heb respect voor je geduld. Ben nog steeds aan het dubben of ik het moet doen. Deels door de prijs natuurlijk, maar ook gewoon omdat het onzeker is wanneer je de synth in handen hebt. De Duitse importeur (die Belgische reageert dus gewoon niet) stelt simpelweg: eerst betalen en dan vertellen we je wanneer je hem ongeveer kunt verwachten. Daar zal vast en zeker een reden achter zitten, maar het voelt gewoon niet helemaal okee. Ook al is de levertijd erg lang, ik hoor het liever van te voren dan pas nadat ik een smak geld heb betaald.
Ik denk dat ik maar eens een mailtje naar Macbeth zelf ga sturen, maar ik heb het idee dat hij ook niet veel meer kan vertellen. Ik geloof best dat Ken een betrouwbaar persoon is en misschien ben ik een zeikerd, maar ik weet uit ervaring dat er veel kan gebeuren met kleine bedrijfjes en dat zie je niet altijd aankomen. Zou erg vervelend zijn als jouw geld daar net in zit...
Kan Ken niet een paar honderd van die Oempa Loempa's in dienst nemen of zo?![]()

Origineel geplaatst door n0_key
Je zit natuurlijk een kolere eind weg, maar je mag straks gerust eens komen spelen hoor. Ik ben doorgaans niet zo heel goed met Belgen, maar als je je gedraagd komt dat wel goed![]()

Origineel geplaatst door Vl1
Als je elke dag van Alkmaar naar Hoorn moet lopen is het ver, Hooihuis is overigens een toffe Westfriese Belg hoor![]()
Nee hoor, I'll keep it in mind, ook al heb ik over het apparaat zelf op zich geen twijfels. Klinkt vreemd natuurlijk aangezien niemand behalve Ken zelf dat ding nog echt onder handen heeft genomen, maar het is nu eenmaal zo. En om van het meest negatieve uit te gaan: als de M5 mij onverhoopt tegen mocht vallen denk ik dat hij tzt altijd wel tegen de oorspronkelijke aanschafprijs is te verkopen, gezien het maximum aantal dat geproduceerd zal gaan worden.Origineel geplaatst door mono-poly
Mensen laat nou een paar dinge is duidelijk zijn.
1) Als je een exclusieve (modulaire) synth wil moet je gewoon wachten en geduld hebben met de "geflipte" techneut die met hart en ziel iets moois probeerd te maken wat niet een duizen in 1 product is. Ik zit zelf samen met wat andere alweer bijna een jaar te wachten op slechts een stelletje vco's (4 in mijn geval). Dit zijn puur liefhebbers die het doen en omdat dit geen masssa products is heb je gewoon wat speciaals. Je kan natuurlijk ook gewoon iets kopen van Doepfer, Analogue Solutions, Analogue Systems of Syntheiszers.com. Deze fabriekanten kunnen vrijwel direct leveren. Maar ok dan heb je een bak voor het "gewone" volk. Wil je dus dit of buchla of serge of modcan, cynthia etc moet je soms maanden tot wel enkele jaren wachten en geloof me als de postbode ineens aan de deur staat is het feest!