Berichten van vandaag

Scrape

Ouwe rot
Nog een suggestie ter verbetering: bij 'Berichten van vandaag' zou het fijn zijn als er geen berichten uit de categorie 'Te koop' worden weergegeven. Of dat je dat zelf zo kunt instellen. Eigenlijk is dat de pagina waar ik altijd direct naartoe klik als ik op het SF kom, maar nu is het wel een chaos met al die aangeboden meuk ertussen.

Overigens: wat is het verschil tussen 'Berichten van vandaag' en 'Nieuwe discussies'? Ik begreep dat onderscheid bij de oude site al nooit zo goed.

Ik moet nog erg wennen aan de vormgeving, maar wellicht komt dat vanzelf.

De suggestie om de MP berichten eruit te filteren werd inderdaad ergens al gedaan. Dat gaan we zeker uitvoeren, maar we moeten nog even nadenken over de beste manier waarop we dit kuknnen realiseren.

Berichten van vandaag toont alle disucssies waarop in de afgelopen 24 uur gereageerd is. Deze lijst is gesorteerd op datum en tijdstip van de meest recente post in de betreffende discussie. Deze optie zouden we ook "Posts van vandaag" kunnen noemen.
Nieuwe discussies toont een overzicht van dicussies waarop activiteit is geweest sinds je laatste bezoek aan het forum. Wanneer je de nieuwe berichten in deze discussies hebt gelezen, verdwijnt de discussie uit deze lijst.

Zie ook: https://www.synthforum.nl/forum/alg...sen-nieuwe-berichten-en-berichten-van-vandaag

A, oké, ik geloof dat ik het verschil snap. Omdat ik bijna elke dag wel even kijk op het SF, zijn deze pagina's (vrijwel) hetzelfde, vandaar de verwarring. Fijn dat er wordt gekeken naar de beste manier om marktplaatsberichten te filteren.

Ik heb een testpagina aangemaakt waarbij berichten in de marktplaats niet langer worden getoond. Ook heb ik nog wat gesleuteld aan de layout. Het begint zo aardig te lijken op de tab Nieuwe Berichten die we van het oude forum kennen. Het enige veschil is nog de scheiding tussen de berichten die zijn gepost sinds je laatste bezoek en de rest. Op het oude frum werd daartussen een lijn getoond.

https://www.synthforum.nl/forums/Nieuwediscussies2

Back