Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dat was indertijd nou juist wel het geval. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Het is al enkele jaren geleden, dat ik er nog ben geweest. Op die link staat onderaan ook een telefoon nr....die eventuele atari techniekers gaan daar ni aan een tafeltje zitten denk ik
Maar manneke, als je niet durft bellen vraag het dan aan je moeder.als er een ding is dat ik niet doe is het bellen,,
en bwa, das geen goeie tip,,
Weet je, ik probeerde gewoon te helpen. Trouwens als je wel contact zou opnemen of daar gaan zien zou je te weten komen dat dit een zeer goed tip is/kan zijn. Indertijd zaten daar ook atari en amiga hobbyclub's aan tafels met al hun computers en randapparatuur, experimenten, onderdelen enzomeer. Maar ja, als jij het nog makkelijker wil hebben, beschrijf dan ineens hoe, wanneer, door wie en op welke wijze je enkel en alleen geholpen wil worden.ja, 't is erg met jou,, En eigenlk met al de arme dominante belgen,, ik weet het nu ook eindelk,, NPO 123 Oleééézz !!