• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: nieuw gebouwde TTSH

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dnode

Nieuwkomer
Te koop: nieuw gebouwde TTSH

Specs:
-standaard bouw (THC)
-oranje LED faders
-alle fixes uitgevoerd, extra spanningsregulators voor VCO's en Voltage Processor (dus geen clock- of VCO-bleed!), AC-coupling op filter inputs
-full-range speakers, reverb tank (op rubbers), goede gereguleerde voedingsadapter (12VDC)
-standaard stalen kast (THC)
-hoge kwaliteit afgeschermde bekabeling voor speakers, headphones en reverb
-volledig afgeregeld en getest met precisie instrumentatie (waaronder ook alle passende transistorparen)
-op de foto ontbreekt de knop voor de Pre-amplifier nog, je kunt uit diverse modellen kiezen
-ik voel veel weerstand bij verzending, dus vooralsnog alleen ophalen
-30 dagen garantie op mijn eigen werk (ter beoordeling van mijzelf; en dus niet voor problemen voortkomend uit andere oorzaken)

Vraagprijs: €3000,-

Modificaties tegen meerprijs (bijvoorbeeld: VCO Sync, AR/ADSR ranges, MIDI, Gate Booster, external switch clock))

Bij serieuze interesse ben je van harte welkom om te komen 'proefdraaien'.

Verder interessant om te melden, binnenkort beschikbaar: kloon van ARP1601 Sequencer (ook in stalen kast), de ideale partner voor de TTSH. Neem gerust kontakt op om integratie van deze twee systemen te bespreken.

ttsh1.jpg

Naar aanleiding van vragen: ja, deze TTSH is gewoon te koop ... conform de nieuwe regels/aanbevelingen voor de Marktplaats staat dit topic 'op slot', stuur me gerust een persoonlijk bericht bij interesse of vragen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back