Tip: noem het merk en model met naam en toenaam.En neen, er is geen versterker ingebouwd, het is gewoon een all-in-one systeem zoals we kennen van 15 jaar geleden.. 5CD-lader, Radio en dubbel cassettedeck..
Stel je eens de volgende discussie voor:
Piet: "ja ik heb een heel mooi keyboard gekocht maar hij doet 't niet"
Kees: "ik hobby wat met muziek, misschien kan ik helpen. wat voor keyboard"
Piet: "een zwarte, met speakers"

Maak ook eens een foto van de volledige achterkant van je all-in-one systeem, niet alleen van de luidsprekerkabeltjes. Zelfs all-in-one setjes hebben vaak wel op z'n minst een aux out/aux in.
Als je alles analoog houdt - dus die stereo minijack naar tulp, of zelfs SPDIF naar tulp - heb je niet zo'n complexe versterker nodig. Ik bedoel, kijk voor de grap eens naar de achterkant van die Onkyo:
Nou, je moet weten dat ik dit allemaal regel vanuit het ziekenhuis.. omstandigheden, weet je !? Het zal toch nog zo'n 2tal weken duren voordat ik naar huis kan en er opnieuw een foto van kan nemen. Dus dit draadje mag op "hold", want ik ben, zoals jullie begrijpen, momenteel zeer beperkt in mijn doen en laten. Terwijl ga ik dit topic verder bestuderen, want 't interesseert me allemaal toch wel hoor, ik leer graag dingen bij. Mijn dank voor jullie bijdragen is zeer groot.. Kan jullie niet genoeg bedanken.. Jullie zijn allemaal fantastische mensen, dank jullie, dank jullie.. Tot binnenkort dan hé ?!
PS Wow, die achterkant is gewoonweg HUGE !! Thanks Yoozer.. Veel liefs allemaal. Jan.