Welke sample cd's?

Special K

Stamgast
Hey,

Ik ben op zoek naar een paar goede cd's met drum samples voor dance muziek. Ik heb zelf Dance Mega Drums 1 en 2, maar ik vind dat hier heleboel bagger op staat (met name verkeerd geknipte samples of met reverb die afgeknipt zijn). Iemand een suggetie welke ik het best kan kopen?

Cd Extract

Cd Extract

Origineel geplaatst door Special K
Maakt niet uit, CD extract leest toch zo'n beetje alles en daarmee zet ik het om in wav's voor in een softsampler...

Special K,

Kun je met Cd Extract ook via SCSI versturen naar een hardware sampler? Ik bedoel dan dus in het sampler-formaat (in mijn geval de Akai S-2000). Of is er een manier om samples en evt. programs vanuit Cd Extract naar Propellerhead Recycle te lootsen. Vanuit Recycle kan ik wel naar m'n hardware sampler sturen, via SCSI.

Graag reactie, m'n arme S-2000 verveelt zich zo.

Pjeut.

Origineel geplaatst door musica
Techno Trance Essentials...:halleluja

die heb ik ook, uitstekende cd!

Ik ben ook op zoek naar een paar goede sample cd's, het volgende zoek ik:

- drums (voornamelijk voor dance)
- fx
- violen (en andere strijkers)

www.bestservice.de

daar kan je n hoop cd's beluisteren, en kopen.

Zelf vind ik voor dance Vengeance Essential Clubsounds een toffe CD, en verder maakt ueberschall ook wel mooie cd's

Origineel geplaatst door Pjotr G
www.bestservice.de

daar kan je n hoop cd's beluisteren, en kopen.

Zelf vind ik voor dance Vengeance Essential Clubsounds een toffe CD, en verder maakt ueberschall ook wel mooie cd's

bedankt voor de tip :)

die cd van venguance lijkt me ook wel wat, die bevalt dus goed?

als ik op bestservice kijkt valt me Garritan Personal Orchestra op, deze klinkt volgens mij vrij goed en bevat een compleet symphonie orkest, heeft iemand hier ervaring mee? Aanrader of afrader? En zijn er goede alternatieven?

en wat is een aanrader voor fx?

Origineel geplaatst door Special K
Waar wil je die violen voor gebruiken?

niet voor klassieke muziek :)

ik gebruik vaak violen in mijn muziek, alleen wil ik nou eens goed klinkende violen.

ik gebruik zelf
radio 538 samplecreator
voor minder dan 5 euro in de aanbiedingenbakken te vinden

Back