• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

moog source schematics, sci multi-trak zijkant, kabels, eurorack, EH adapter enz

G

Guest

Guest
ben aan het opruimen geweest, kwam tegen

origineel moog the source tech manual/ schematics €15
2 of 3 nieuwe usa netkabels geaard (voor als je eens een apparaat met 110v koopt met een lelijk netsnoer erbij) €0
3 fender gitaar kabels (die zo fijn opwinden en uitgetrokken kunnen worden tot misschien wel 8 of 10 mtr) €15 per 3
een linker (dacht ik) zijkant van een sequential multi trak - spare part of mal voor nieuwe houten zijkanten €15
een nieuwe electro harmonix adapter 9v met 2,1 stekkertje dacht ik. gangbaar model in ieder geval €5

en verder had ik nog liggen
5 x doepfer patchkabel rood 80cm nieuw in verpakking €8
5 x doepfer patchkabel blauw 120cm nieuw in verpakking €10 - samen €15

1 erica black hole dsp eurorack module €160
als nieuw

1 mutable instruments tides eurorack module €150
als nieuw in originele verpakking

1 mutable instruments warps eurorack module €175
als nieuw in originele verpakking

en ik ben graag bereid om een leuke prijs te maken voor wie meerdere dingen waaronder eurorack wil aanschaffen! ik wil er weer ff vanaf....
black dsp.jpg
x mi tides compleet.jpg

Attachments

• x mi warps compleet.jpg
    x mi warps compleet.jpg
    89,9 KB · Bekeken: 100
  • IMG_3120.jpg
    IMG_3120.jpg
    31,9 KB · Bekeken: 93
  • IMG_3118.jpg
    IMG_3118.jpg
    31,7 KB · Bekeken: 92
  • IMG_3119.jpg
    IMG_3119.jpg
    37,3 KB · Bekeken: 93
  • dblauw.jpg
    dblauw.jpg
    99,1 KB · Bekeken: 92
  • drood.jpg
    drood.jpg
    94,6 KB · Bekeken: 87
  • IMG_3121.jpg
    IMG_3121.jpg
    38,4 KB · Bekeken: 93
  • IMG_3122.jpg
    IMG_3122.jpg
    43,8 KB · Bekeken: 93
o, op de foto's zie ik ook nog een gloednieuwe sennheiser koptelefoon. staat daar hd2.20 of zoiets?? €20 euro dan maar of gratis bij (een deel van) de rest....

black hole dsp €160
de hele rest €50
(10 nieuwe doepfer patchkabels, nieuwe sennheiser koptelefoon, nieuwe EH adapter, 2 nieuwe usa netsnoeren, 3 fender gitaarsnoeren jack/jack, zijkant multi-trak, moog source schematics)

verzendkosten binnen Nederland inbegrepen

:slotje: black hole dsp verkocht - als niemand verder de losse spullen kan waarderen voor slechts €50 dan kan deze wat mij betreft wel naar het archief. bedankt. :slotje:

Back