[tribal tech-house] Coconut Tree

Het bestand werd helaas pindakaas niet gevonden (404 fout). Je link marcheert niet beste man.

Klinkt gaaf hoor!

Heb nu ff niet genoeg tijd er er echt aandachtig naar te luisteren, maar de eerste indruk is gewoon goed.

Mooie percussie samples trouwens.

(Misschien dat je in het percussie loopje wat meer afwisseling kan brengen, zodat je een gevoel krijgt dat er een echte trommelaar bezig is.)

Toffe track hé! Zelf zou ik em nog wat funkier maken, door bijvoorbeeld de baslijn wat meer te laten 'lopen', en iets meer op de voorgrond te laten klinken. Mix klinkt wel een beetje rauw, randje hoog eraf. Maak de track in z'n geheel iets korter (iets waar ik mezelf ook vaak op betrap), nu wordt het wat langdradig omdat er na zo'n 3 1/2 minuut weinig wezenlijks meer verandert.

Yeah dit is echt een fijne track :) Daar gaat mijn hoofd heftig van op en neer bonzen :D

Toffe breakjes in het begin, pumpt de sfeer!

Daarna de percussie... helemaal goed. Pad zou ik wat minder luid in de mix brengen, baslijntje misschien (al kan het goed zijn dat dat hier niet past).

Jij woon in de West-Vlaonders? Ik ook :D

Eerst en vooral bedankt voor de reacties :)

Baslijntje en dergelijke ga ik wel gewoon zo laten, die veranderingen in de mix wil ik wel nog doorvoeren.. (heb er zoooo verschrikkelijk veel tijd ingestoken dat ik het qua arrangement enz gewoon goed vind zoals het nu is)

PS: Ik ben trouwens van Limburg, maar ik voel me op en top Vlaming :D

Het lijkt net of je baslijn niet helemaal in de goede toonsoort zit tov de rest van het nummer. Lijkt wat te wringen. De opbouw van het nummer is mooi gedaan.

Goed!

...alleen een diepere donkere (sub) bass erbij want nu is die erg mager IMO. :D
Coole perc inderdaad zeg..

Lekker nummertje... Zeker goeie percussie. Ik luister nu op m'n werk dus kan ik die sub niet goed horen.

:okdan:

Back