wat minder lang geleden mag ook hoor daar er hier leden zijn dier die 20 nog niet eens bereikt hebben..
maar laat hier een van je eerste schreden op het muzikale synthpad horen
hier deed (1988 ) ik een soort van voorprogramma van een band die de gebruikelijke vakantie jaarlijks in frankrijk eens op een iets andere manier wilden doorbrengen, namelijk alle plaatselijke kroegen af om daar een optreden te regelen en te verzorgen..
was een ervaring apart, met apparatuur sjouwen bij 40 graden, weinig verdienen, tussen de flipperkast en het biljart opstellen vaak en veel dronken fransozen..
maar wel veel lol gehad
het live camera geluid in het filmpje was erbarmelijk (ik speelde met een uitgeklede versie van tape mee)dus daar heb ik de studio uitvoering ondrgezet qua sync klopt het dus niet helemaal
in de studio is hier gebruikt
emu drummulator
yamaha dx 7
oberheim 4 voice
prophet 5
minimoog
een gammele piano waar de hamers met bisonkit verhard waren ,gaf een apart honkytonk geluid
een tascam 80-8 recorder
phillips zelfbouw megpaneel
en een een of ander effecten bak voor de delay
maar laat hier een van je eerste schreden op het muzikale synthpad horen
hier deed (1988 ) ik een soort van voorprogramma van een band die de gebruikelijke vakantie jaarlijks in frankrijk eens op een iets andere manier wilden doorbrengen, namelijk alle plaatselijke kroegen af om daar een optreden te regelen en te verzorgen..
was een ervaring apart, met apparatuur sjouwen bij 40 graden, weinig verdienen, tussen de flipperkast en het biljart opstellen vaak en veel dronken fransozen..
maar wel veel lol gehad
het live camera geluid in het filmpje was erbarmelijk (ik speelde met een uitgeklede versie van tape mee)dus daar heb ik de studio uitvoering ondrgezet qua sync klopt het dus niet helemaal
in de studio is hier gebruikt
emu drummulator
yamaha dx 7
oberheim 4 voice
prophet 5
minimoog
een gammele piano waar de hamers met bisonkit verhard waren ,gaf een apart honkytonk geluid
een tascam 80-8 recorder
phillips zelfbouw megpaneel
en een een of ander effecten bak voor de delay
Laatst gewijzigd: