Wat leaks van een nieuwe AKAI, lijkt op een nieuwe push maar, hij heeft ook in en outputs en CV/gate. Lijkt ook een USB host te zijn voor harddisks.
Geen idee of dit nou een ableton live controller is, een mpc software controller, of zijn eigen mpc software stand-alone draait, of een combinatie van alle 3.
Ik meende wel dat ableton vanaf push 2 heeft gebroken met AKAI en dat ze de push 2 in eigen beheer produceren.
Geen idee of dit nou een ableton live controller is, een mpc software controller, of zijn eigen mpc software stand-alone draait, of een combinatie van alle 3.
Ik meende wel dat ableton vanaf push 2 heeft gebroken met AKAI en dat ze de push 2 in eigen beheer produceren.
Maar idd.. 'Dawless' is wel een buzzword geworden waarvan je denkt.. (...??). Muziek maken zonder DAW deden we toch al voor decades?? Ik geloof dat ik wel een paar keer video's van deze dude heb gekeken.. dan filter ik eruit wat belangrijk is.. iig niet zo overdreven irri als "bad gear" (audiopilz) of "dr nix" bv.. Zo over geanimeerd.. dat soort mensen kan ik echt niks van kijken..

De update is voor Mac en voor updaten vanaf een USB connectie met de computer. De update file is dus ook gewoon te gebruiken op een USB stick met wat renaming.