[Techno] So hard and disturbed

lekker rauw, maar een beetje eentonig nee? 3min lang hetzelfde loopje en enkel met het filter spelen is wat te makkelijk naar mijn idee.

ik hou absoluut van die distorte sound maar je moet het wel ergens naartoe laten gaan. ik heb nu het gevoel dat ik naar iemand luister die wat met de filterknopjes aan t freaken is, niet naar een afgewerkte track.

grt, dtr

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Deze link is sneller:
http://www.belgiummp3.be/player.asp?bid=1374&sid=3673&playType=mp3

Mja. Freaken met kicks is koel, maar dan moet de kick alsnog wel laag hebben. En je kan wel hel de tijd t zelfde loopje hebben, maar dan moet er wel wat gebeuren met de filters & co.

Vind deze PC kick track weinig aan.
vergat ik idd nog: de kick mist laag. bij zo'n track moet je platgewalst worden, niet een tikje krijgen

Idd een beetje eentonig. steeds hetzelfde qua truckjes.. Er mag van mij meer afwisseling in.

Misschien pas je hem aan en dan ben ik benieuwd naar je nieuwe versie.

Ja ik ga em aanpassen beter bassdrum en meer variatie...

hmm, klinkt een beetje als "ik heb een loop en nu ga ik eens wat filterinstelling proberen". Ik vind het niks en als ik jou was zou ik dit gewoon laten voor wat het is en met iets nieuws gaan beginnen. Het heeft in de basis onvoldoende om uit te groeien tot een goed nummer. Sorry, maar kan er niet meer van maken.

Origineel geplaatst door Hazes
hmm, klinkt een beetje als "ik heb een loop en nu ga ik eens wat filterinstelling proberen". Ik vind het niks en als ik jou was zou ik dit gewoon laten voor wat het is en met iets nieuws gaan beginnen. Het heeft in de basis onvoldoende om uit te groeien tot een goed nummer. Sorry, maar kan er niet meer van maken.
da s toch wel kort door de bocht hé, hoe weet jij nu wat hij er mee zal doen om er een echte track van te maken?

Origineel geplaatst door divi
da s toch wel kort door de bocht hé, hoe weet jij nu wat hij er mee zal doen om er een echte track van te maken?

Dat weet ik idd niet, heb je gelijk in. Misschien is dat dan wat kort door de bocht. Laat ik het anders stellen: Als ik dit gemaakt zou hebben, zou ik het laten voor wat het is en aan iets nieuws beginnen omdat ik er te weinig potentieel in hoor. Zo beter? :luv: ;)

steinberg quadrafuzz ofzo :confused:

Wat heeft de Quadrafuzz hier mee te maken?

Back