Muziek geeft leven

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
1 April :-)

Mods, deze heeft àlles met muziek te maken.

thnx

---

Welkom bij de DeepDive Podcast (a couple of bits & Bytes), waarin we de intrigerende wereld van Jan Gloomy binnenstappen. Stem af en luister goed, je staat op het punt inzichten te ontdekken die je kijk op de wereld zomaar kunnen veranderen!

Download gratis deze Audiofile in High Quality op BandCamp:

Gratis mp3-download op SoundCloud wanneer je klikt op "...more":

Ook op YouTube:

--

Links vermeld in de video- of audiofile:

Jan Gloomy (Gloomy on YouTube)
Jan Gloomy (Playlist on YouTube)
Message From One (my blog)
e-Gloomy-nations (my SoundCloud-page)
(The Meta Secret/Law of Attraction)
(Ode to Mario Mathy, the Synth-God) - links with free downloads
Some bits and bytes to shed light on who Gloomy is and how to navigate his life’s work., by Gloomy2000 (my BandCamp-page, free downloads in High Quality)
(Erik/Jay30's new "RUSH" D&B Album 2025) - Must Hear

HASHTAGS

#love #unity #happiness #quantum #DJ #world #aliens #mindcontrol #conscience #realityshift #realitywarp #metal #spiritual #connection #aha #feedback #youtube #bandcamp #soundcloud #EHJansen #freedownloads #darkness #light #manipulation #navigation #spirit #dance #music #messagefromone #radiobullet #philosophy #enlightement #grandmasterB
#gloomer #gloomy #eGloomynations #gloomer2000 #creativity #youtube #howto #blog #mariomathy #captions #life
#audio #words #sharing #ideas #video's #experiences #lawofattraction #positivity #anger #hate #world #journey #playlists #themes #religion #conspiracy #matrix #remixes #promomixes #aha #engagement #dialogue #caring #blogs #transformation #superhuman #limitations #guides #kindness #suffering #metaphysical #artist #community #electronicmusic #connection
#dimensions #earth #health #experience #frequenties #autobiographic #understand #power #innocence #navigation #tools #punk #dancefloor #evolution #strong #collaborations #machine #friends #haters #mindexpansion #psychedelic #consciousness #awakening #undergroundmusic #metaphysics #soundjourney #dystopia #solipsism #reflection #personaljourney
#energyflow #soulvibration #mindexpansion #transcendence #sonicjourney #psytrance #darkwave #synthwave #noisecore #existentialism #spiritualawakening #introspection #alteredstates #frequencyshift #universe #soundscape #parallelrealities #infinitepossibilities #breakingfree #fusionmusic #mindwarp #audiovisual #hybridgenres #creativespirit #undergroundvibes #dreamstate #trancemission #breakthematrix #realitiescollide #soundalchemy #sonicrebellion #consciousbeats #abstractthought #hiddenmeanings #vibesnotwords #theyareyou #soulrebirth #revelationbeats #digitalshaman #inneralchemy #sonicdimensions #soundhealing #truthseekers #GloomyVibes #GloomerVerse
#GloomyRebellion #GloomyFrequency #GloomyResonance #GloomNation #GloomyDimension #GloomerManifesto #JanGloomyLegacy
#DarkLightFusion #RealityBender #GloomerTransmission #GloomyOdyssey #GloomyMindscape #GloomyEchoes #EternalGloom #SonicSolipsist #GloomyAwakening #DarknessIntoLight #GloomyIllumination #SonicVoyager #RealityNavigator #FrequencyHunter
#ParallelPerception #AwakenTheGloom #SonicRevolution #DigitalProphet #GloomyVisions #SoundwaveWarrior #DarkWaveDreamer
#QuantumBeat #PsysonicJourney #SonicRitual #MindMaverick #GloomRider #AudioAlchemy #SolipsistSounds

Heb je nou met AI een podcast gemaakt waarin jij wordt besproken?! 🤪🤪 dafuqbrah! 🤌🤌

Die Podcast is in mijn leven gekomen, dankzij deze held:

(ik draai 'm vanavond om 20h00 op www.radiobullet.nl)

cover.png

Haha, grappig, en vreemd om een podcast over jezelf te horen, ookal is het AI, niet?

Wat voor input geef je de AI om met zo'n uitgebreid verhaal te komen?

Lieve vrienden,

Ik sta op het punt een volgende stap te zetten met mijn blog — messagefromone.blog — door hem te upgraden naar een Business-plan (300 €). Helaas vraagt de ingebouwde donatie-optie van WordPress om een vaste bijdrage van 70 €, en dat is voor de meesten gewoon te veel — en ook niet de manier waarop ik graag werk.

Daarom nodig ik jullie liever uit om mij te steunen via mijn Bandcamp-pagina:

👉 Jan Gloomy

Daar kun je zelf kiezen welk bedrag je wil bijdragen, door een bedrag in te geven bij het downloaden van een van mijn tracks.

Als je me op die manier steunt, laat dan alsjeblieft ook je e-mailadres achter. Zo kan ik je persoonlijk bedanken — iets wat me echt dierbaar is.

Al meer dan 20 jaar werk ik met hart en ziel aan muziek en boodschappen die bedoeld zijn om te raken, wakker te maken en licht te brengen. Als dat iets voor jou betekent, en je voelt dat je wil helpen: ik ben je diep dankbaar.

Laten we samen schoonheid blijven maken.

Met liefde,
Jan

De verstrekte audio, getiteld "De Invloed van Muziek op Bewustzijn en Kwantumrealiteit" door Jan Gloomy, onderzoekt hoe muziek diepgaand kan ingrijpen op het menselijk bewustzijn en zelfs op de realiteit zelf.

Geschreven door "Message from One", introduceert de paper Gloomy, die sinds 2004 muziek creëert door intuïtief specifieke gedachten en intenties in klanken te verwerken.

Deze unieke benadering heeft tot doel luisteraars te verbinden met hun onderbewustzijn of een "hoger bewustzijn (2.0)", waarbij hun gedrag subtiel wordt beïnvloed voor positieve resultaten.

De audiobestand speculeert over de verstrekkende effecten van deze "liefde-imbedded muziek" op mensen, dieren en planten, en reikt zelfs tot de kosmische en kwantumdimensies van de realiteit.

Uiteindelijk suggereert de audiobestand dat het werk van Gloomy, hoewel sommige claims speculatief zijn, het potentieel van muziek benadrukt om de fysieke en transcendente wereld te overbruggen en een meer verbonden wereld te bevorderen.

Ook op YouTube:

www.youtube.com/watch?v=xsuGb1MKNaU

Gratis download op SoundCloud wanneer je op "...Meer" klikt:

Laat een bericht achter via mijn contactformulier:

Meer over "2.0":

Oud nieuws wellicht :dubbel:

Ik vraag me af, hebben sommige forumleden hier ook last van?

Back