welke geluidskaart?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RAYILL

Nieuwkomer
ik ben opzoek naar een geluidskaart met meerdere inputs.. (tussen de 12 en 16). ik heb in principe maar 1 of 2 outputs nodig. heeft iemand suggesties?

okee..... mijn excuses..

okee..... mijn excuses..

ik heb een asr10 en een mpc2000xl met elk 8 outputjes. in totaal zit ik dus op 16. Nou gebruik ik niet bij elk project alle 16 outputs, dus een 16 input kaart is in principe niet nodig. Ik wil alle kanalen mn computer insturen zodat ik t daar netjes af kan mixen, en effecten toevoegen enzo.
Heb tot nu toe elke keer alle kanalen apart opgenomen, maar dat schiet niet echt op, en op deze manier kan ik effecten toevoegen terwijl ik bezig ben, en niet pas achteraf, als dat een beetje duidelijk is.

Ik geb niet echt outputs nodig, alleen maar 1tje naar mn monitors.. en alle geluidskaarten die ik ben afgegaan met meerdere ins hebben ook een hele stapel outs, wat ik eigenlijk niet nodig heb.. is er geen geluidskaart met 16 in en 1 uit ofzo :)

zat zelf te denken aan zo'n creamware kaart met zo'n expansionbreakoutconverterbox ofzo.. maarja, das best prijzig. Dus nu dacht ik, kom ik jullie expertise vragen.

Hoop dat ik t zo volledig genoeg heb toegelicht.

:)

Denk dat als je een lijstje maakt met alle kaarten die 4 of meer inputs hebben op een rijtje te zetten en dan gaan afstrepen. Dan houd je wellicht nog een paar over en daar meer over te weten komen. Wie weet zelfs naar een winkel gaan die ze heeft en evt kan demonstreren.

Handigste is om bij online site shops te kijken.
Nederlandse of duitse winkels bijv.

Maar kaarten met 16 inputs zijn al dus stevig aan de prijs. En die hebben meestal dan ook al 16 uit. En er zijn ook meer kaarten met meer outputs dan inputs. Kaarten met meer inputs dan outputs kan ik niet zo voor de geest halen. (tenzij je firewire controller/geluidskaarten hebt)

Misschien dat een 8 in/out geluidskaart in de richting komt. Maar in die range zijn er wel meer dan 20 varierend van ruim 400 tot ver over de 1400 euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back