Gravity material

Ik vond hem heel mooi, heb er goed van kunnen genieten.. Kun je wat meer uitleg geven omtrent de hele opzet ? Gravity material en "kwantum", mooie combinatie.. vertel ;)

Ik zal je eens wat bijbrengen.. Als je een uur kunt vrijmaken, moet je wel eens volledig deze uitzending uitkijken.. Je muziek zal er wellicht meer geïnspireerd door worden..

https://www.youtube.com/watch?v=HiYnrIe4CjQ

Ook al is het niet echt mijn stijl, toch vind ik het knap gedaan. Gesproken tekst over muziek geeft altijd een speciaal sfeertje. En vooral je mix vind ik zeer zuiver en spot on. Knap.

Lekker spacy, om op weg te dromen. De stemmen brengen ook een mooie toegevoegde waarde.

De overgang rond 4.26 zou je wellicht iets eerder kunnen laten inkomen. Iets daarvoor vond ik de track net even iets te saai worden.

Robi, Gisteren had ik al naar deze track geluisterd, vandaag nog eens, en ik weet echt niet wat ik er nu van moet vinden. Het werkt niet voor mij. De eerste 4 minuten kruipen zo wat voorbij: de synth geluiden varieëren net niet genoeg om mij bij de les te houden. De break op 4:00 gaf mij hoop, maar die verwachtingen werden niet ingelost.
Wel vind ik de sounds die je gebruikt op zich wel goed, ze passen ook goed bij elkaar, maar ik hou nu eenmaal niet van dat traag evoluerend gedoe ;-)
Just my 0,02$
ToAd

Back