TR-808 voor 650€

r.5

Vers lid geweest
Kwam ik net tegen op Electrobel. Ik vrees wel dat je snel zal moeten zijn...
Is volgens mij nog altijd te veel hoor voor zo'n oude meuk :D

Origineel geplaatst door Boemtsjak
"also want to trade against analog material (not virtual analog shite) or Ravolution 309"

LOL :D

LOL voor wat? Voor het feit dat een 309 nooit geen 650 euro waard is of vanwege het feit dat op de voorkant van de 309 met koeieletters staat dat het een virtueel analoge bak is?

Origineel geplaatst door Kraan
LOL voor wat? Voor het feit dat een 309 nooit geen 650 euro waard is of vanwege het feit dat op de voorkant van de 309 met koeieletters staat dat het een virtueel analoge bak is?

relax dude :)

spelvaut !!

Rave-o-lution toch?

Origineel geplaatst door mono-poly
spelvaut !!

Rave-o-lution toch?

Damn, zelfs dat nog! Heb ik daar even over heen gekeken.

@ Demian, relax? Ik ben de :Z zelfe.

Alleen wat :( dat m'n eigen 309 naar de kloten is!

Alleen wat :( dat m'n eigen 309 naar de kloten is!

Ik meende al enige :( waar te nemen, balen van die 309 ! =(

Hij staat hier meestal duurder hoor en als je een goedkope ROL-309 ziet
koop die dan en ruil hem in voor de TR-808...

Origineel geplaatst door Boemtsjak

Wat is er trouwens stuk aan je 309? [/B]

Ik heb geen flauw idee, na het openschroeven ontdekte ik op de print een hele lelijke verweerde soldeerverbinding bij een spanningsregelaar, ik dacht dat dit het probleem was en heb deze gedesoldeerd om een nieuwe te kopen. Bij de winkel hebben we hem doorgemeten en op het eerste gezicht schijnt deze gewoon te werken. Ik heb een nieuwe gekocht omdat ik de oude moest slopen om hem los te krijgen (f#ck#ng dubbele prints) en moet hem nog terug plaatsen.

Waarschijnlijk is het toch een voedingsprobleem, het apparaat geeft namelijk helemaal geen kik (nee kik, geen kick :confused: ).

Maar om niet al te off-topic te gaan zal ik dit verhaal eens wat uitgebreiden op de juiste plek gaan plaatsen want ik begin hem beestje toch wel te missen=( .

Waarschijnlijk is het toch een voedingsprobleem, het apparaat geeft namelijk helemaal geen kik (nee kik, geen kick :confused: ).

De uitgang van de voeding valt toch makkelijk op te meten?
Check ook je baterij (voor je RAM) eens...

Success en nu terug on topic svp

Ontopic is dat ik geprobeerd heb die 808 van die gast te kopen, maar hij ging ineens met de prijs omhoog..

dus..einde oefening denk ik :)

Wat een oen! Moest jij spontaan beginnen afbieden.
Zijn GSM nummers staat erbij. Misschien moeten we
hem allemaal een leuk SMSje sturen... ;)

Origineel geplaatst door r.5
Wat een oen! Moest jij spontaan beginnen afbieden.
Zijn GSM nummers staat erbij. Misschien moeten we
hem allemaal een leuk SMSje sturen... ;)

erm.. wat is afbieden? :confused: :D

Maar die gast beweerde veel reacties te hebben gehad dus het was voor hem makkelijker om in eigen land te verkopen.

jammer hoor..

Back