Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat kan je daar dan nog aan uitbreiden?voor een niet-uitgebreide .
Ik heb mijn Micro vorige week te koop gezet en binnen een week verkocht voor de vraagprijs (€250,-). En die was optisch niet meer mooi, de opdruk van het panel was wat weggesleten, iets waar meer NMM en MNM's last van hebben (mijn NM Keys ziet er ook niet helemaal tiptop meer uit).
Heb je wellicht gelijk. Ik zag wel gisteren op marktplaats meteen een voor 350, dus zo kwam ik bij de prijs. Ff in de gaten houden dusIk denk dat €300,- wat aan de hoge kant zal zijn, maar vragen kan altijd, zeker als je geen haast met verkopen hebt. Bij mij kwamen de enige reacties via de Nord Modular FB groepen, dus ik zou daar zeker posten. Ik heb het idee dat de prijzen internationaal ook wat hoger liggen, ik denk dat je daar eerder een koper hebt die €300,- zal betalen dan op een site die op Nederland/België gericht is.

Okay nevermind, ben achtergekomen dat er nog een DSP expansion is. Leuk!Wat kan je daar dan nog aan uitbreiden?
An sich klopt dat wel, maar ik denk dat als er twee voor dezelfde prijs te koop staan dat je dan toch automatisch voor de best uitziende gaat. Zou ik wel doen iig. Veel mensen hechten toch ook waarde aan hoe die er uit ziet. Dat de NMM verder als een tank gebouwd is is misschien soms toch sucundair. Maar zoals gezegd, de mijne was zo verkocht dus er zijn ook zat mensen die er geen problemen mee hebben.Voor een nm keys begrijp ik optische staat als factor goed, maar voor zo'n kleine micro modular lijkt me de optische staat toch niet echt van belang. De meesten zullen dit toch als een module gebruiken die zich door een controller of door je pc pas in functie openbaart, er zitten ook maar 5 knoppen op. Dus als je niet echt zelf op het apparaat zit te werken moet die ook niet mooi uit zien. Maar goed da's mijn mening.