Monosynth adventures - CD !

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Wellicht hebben enkelen het al gemerkt.

het is er eindelijk van gekomen, de enige echte CD die gemaakt is n.a.v. de monosynth thread.

Deze CD is gevuld met 25 super leuke tracks, sprankelend, orginineel, echte synthesizer muziek van deze tijd.

De CD is tevens een hulde aan al de leden/artiesten die eraan meegedaan hebben.

.. met nadruk wil ik stellen dat de CD niet alleen voor leden is, of liefhebbers die eraan meegedaan hebben. integendeel, het is voor iedereen die geinteresseerd is in nieuwe synthesizer muziek.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je geinteresseerd bent, bezoek dan deze link voor meer informatie:

meer informatie, en MP3 samples ;.

Attachments

• cd1.jpg
    cd1.jpg
    14 KB · Bekeken: 145
Geen woorden maar daden, gefeliciteerd! Ik ga gauw de info checken :)

Slechts 5 euro... goehoed!

Wow! Ik sta er ook op zeg!

Had eigenlijk die hele monosynth-contest threat niet meer in de gaten gehouden een tijdje, dus ik heb het compleet gemist. Heb het even teruggelezen allemaal, en bij deze mijn excuses dat je op de oproep om de orginele mp3's en info van mij niks gehoord hebt. Heb er nu wel spijt van dat ik er niet even wat meer tijd in gestoken had ghehehe.

Erg goed initiatief trouwens, en bij deze heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die er in gestoken is. :okdan:

Bestelling is onderweg.

ow het is hierheen verplaatst.. OK dan.. geen nieuws item voor dit populaire (non-profit) album.=(
bedankt voor de reakties.8)

Marcel nog bedankt voor de zeer snelle verzending!

Kan ik trouwens ergens makkelijk nalezen welke track hoe gemaakt is, anders dan door de hele monosynth contest thread door te spitten?

Louis

@etaoin: ik zou graag wat meer info op het boekje willen- maar dit gaat veel meer werk en flappen kosten. Ik zou niet graag willen dat cd CD ineens 8 euro gaat kosten .. maar wellicht later.

Complimenten zijn op z'n plaats!

Het is tijden geleden dat ik zo genoten heb van een CD met zulke eigenaardige muziek. :)
't Deed me soms erg denken aan het oude werk van Jarre (Granges Brulees en daaromheen), maar soms was 't ook vet beter :D

Wat wordt de volgende contest CD? :dj:

Ik heb hem al weer bijna een weekje binnen :)

Nog bedankt!

Van mij mag je ook een 'polyfone adventures' uitbrengen. Doe ik ook mee. :peukie:

Zeg, bedankt nog en :halleluja :mega: voor dit initiatief

groet
Joost

Ik ben er ook ontzettend blij mee. Geschikt voor alle momenten van de dag. Ben nu bezig met wat huiswerk (en ondertussen even stiekem op het forum) en vind het maken van het huiswerk bijna leuk met de monosynth cd op de achtergrond.

Ik heb zelf naar aanleiding van dit goede initiatief de groovebox thread gestart en wil bij voldoende leuke inzendingen ook graag een cd-tje samenstellen. Dus inzenden maar
Moeten we vaker doen dit soort dingen!:okdan:

Origineel geplaatst door demian
Ik heb hem al weer bijna een weekje binnen :)
Van mij mag je ook een 'polyfone adventures' uitbrengen. Doe ik ook mee. :peukie:

Op zich een goed idee. Dat zou de 'Polysynth Adventures CD' kunnen heten.
Ik heb nog wel een aantal ideetjes om de CD nu eens echt hard te knallen op internationaal vlak.:D (heb geen enkel reclame budget helaas).

M.

Ik heb je volgens mij nooit bedankt :o: , terwijl ik hem al hele tijd heb... maar ook ik had 'm natuurlijk supersnel in huis en draai hem nog wel eens... 'tis een goede inspiratiebron vind ik :)

Mocht er een deel #2 komen, dan wil ik ook een poging gaan wagen :)

Mag ik vragen hoeveel je er ongeveer verkocht heb, of is dat een onethische vraag? :)

Groetsels,
Vincent

Nope, dat is zeker niet onethisch:) Ik hou een goede boekhouding erop na. Ik heb er 18 verkocht (jawel) voor 3.50 euro per stuk. Natuurlijk, de kosten die ik gemaakt heb (transport, ontwerp, materiaal kosten, etc.) zijn stukken hoger dus ik zou de artiesten absoluut niet kunnen uitbetalen, wat betreft winst. Maar wie weet komt een echte productie er nog van. En dan kunnen de flappen komen binnenrollen! 8)

M.

Back